fbpx

REGULAMENT INTREBARI SI RASPUNSURI DE CONTABILITATE SI FISCALITATE

Aceasta pagina face parte integranta din Termenii si Conditiile siteului gestiunepfa.ro.

Acceptarea termenilor si conditiilor site-ului la momentul plasarii comenzii implica si acceptarea conditiilor din aceasta pagina.

Art 1. Consultantul identificat cu datele de mai jos va raspunde beneficiarului la un numar de 5 sau 10 intrebari, in functie de produsul achizitionat de beneficiar.

Beneficiarul poate face dovada achizitiei unui produs cu factura si plata eferenta:

CONSULTANT  – SC Kronos Business Solutions Srl cu sediul : Str. Birnova, Nr 1, Bl M115, Ap 34, Sector 5, Bucuresti, 051161, inregistrata la Registrul Comertului  cu nr J40/10237/2006, CUI 18787705, tel : +40 724 331 977, email : contact @ gestiunepfa.ro, reprezentata legal prin Cozma Constantin, in calitate de administrator.

Art 2. Serviciul de consultanta care face obiectul prezentului contract va fi asigurat prin intermediul emailului.

Pentru a putea adresa intrebari beneficiarul trebuie sa-si creeze un cont pe site-ul gestiunepfa.ro

Intrebarile vor fi trimise de catre beneficiar la adresa consultanta @ gestiunepfa.ro.

Beneficiarul va trimite o singura intrebare in fiecare email trimis.

Intrebarile pot fi urmarite si in sectiunea dedicata a site-ului: https://gestiunepfa.ro/suport/consultanta/

Art 3. Beneficiarul va fi identificat cu adresa de email cu care a inregistrat comanda pe site-ul https://gestiunepfa.ro/.

Beneficiarul este o persoana inregistrata sau doreste sa fie inregistrata ca:

  • Persoana fizica autorizata (PFA)
  • Intreprindere Individuala (II),
  • Intreprindere Familiala (IF),
  • Persoana Fizica Independenta (PFI),
  • Profesie Liberala,
  • Persoanele fizice, fara forma de organizare, care obtin venituri conform art. 4.

Art 4. In functie de tipul venitului, aria de cuprindere a intrebarilor se limiteaza la urmatoarele categorii de venituri:

  • venituri din activitati independente (inclusiv venituri din contracte de activitate sportiva),
  • venituri din profesii liberale
  • venituri din drepturi de proprietate intelectuala,
  • venituri din cedarea folosintei bunurilor,
  • venituri din investitii,
  • venituri din activitati agricole, silvicultura si piscicultura,
  • venituri din premii si din jocuri de noroc;
  • venituri din transferul proprietatilor imobiliare;
  • venituri din alte surse.

Art 5. Subiectele intrebarilor sunt din urmatoarele categorii:

  • infiintarea si inregistrarea de activitati economice la Registrul Comertului sau la ANAF;
  • organizarea si gestiunea contabila si fiscala a activitatii economice desfasurate de catre beneficiar;
  • declararea si plata impozitelor si a contributiilor la bugetul de stat;

Nu fac obiectul acestui contract:

  • intrebarile legate de legislatia muncii incluzand si legislatia concediilor de orice fel;
  • intrebarile care sunt specifice organizarii unei activiati economice; exemple: comert stradal, productia de pantofi, servicii medicale, etc. Nu suntem specialisti in aceste domenii de activitate si nici in altele. Suntem specialisti in fiscalitatea si contabilitatea acestora.

Art 6. Timpul de raspuns. Consultantul va avea 5 zile lucratoare pentru a raspunde la intrebari, de la data si ora primirii emailului de la beneficiar.

Art 7. Consultantul este obligat sa raspunda la orice intrebare pe care beneficiarul o adreseaza.

Raspunsul consultantului reprezinta opinia acestuia cu privire la intrebarea pusa de beneficiar obtinuta prin interpretarea textului legii si a experientei pe care consultantul o are in domeniul care face obiectul acestui contract. Raspunsul consultantului, desi este cu buna credinta si documentat conform legii, nu reprezinta sub nici o forma un angajament fața de beneficiar.

Art. 8. BENEFICIARUL este in totalitate responsabil cu privire la deciziile pe care le ia in administrarea afacerilor proprii și este pe deplin raspunzator de orice pierderi sau daune pe care le sufera ca urmare a acestor decizii.

Art. 9. BENEFICIARUL este unic raspunzator privind gestiunea bunurilor, valorilor imobiliare şi mobiliare, a marfurilor precum şi gestiunea resurselor financiare şi a lichiditaţilor aflate in patrimoniul sau; el raspunde de administrarea şi organizarea unitaţii patrimoniale proprii.

Art 10. Prezentul contract se incheie pe o durata de 12 luni, incepând de la data platii  produsului achizitionat pe site-ul gestiunepfa.ro

Art. 11. Prezentul contract inceteaza de drept, fara a mai fi necesara intervenţia unui/unei tribunal arbitral/instanţe judecatoreşti:

  • la expirarea contractului;
  • in termen de 30 zile de la data platii contractului, daca beneficiarul se declara nemultumit de serviciile consultantului. In acest caz beneficiarul va solicita expres incetarea contractului print-un email folosind adresele stabilite la art. 2 si art. 3. Beneficiarul va primi integral in contul bancar pretul platit la data comenzii, conform facturii.

Art. 12. Parţile se obliga sa pastreze confidenţialitatea datelor, informaţiilor şi documentelor, ca urmare a aducerii la indeplinire a clauzelor prezentului contract, prin nefurnizarea datelor, rapoartelor şi studiilor catre terţi decât prin acordul parţilor (a celeilalte parţi).

Art. 13. In accepţiunea parţilor contractante, orice notificare adresata de una dintre acestea celeilalte parti este valabil indeplinita daca va fi transmisa la adresele de email prevazute la art.2 si art. 3 ale acestui contract.

Art. 14. Partile convin ca orice litigiu aparut din interpretarea si / sau derularea prezentului contract sa se finalizeze pe cale amiabila. Lipsa acordului intre parti conduce la supunerea litigiului institutiilor romane in drept, respectiv instanţei judecatoresti teritoriale competente sau Curtii de Arbitraj Comercial de pe lânga Camera de Comerţ şi Industrie a României din Bucuresti, conform reglementarilor de funcţionare ale acestora, dupa decizia unilaterala a BENEFICIARULUI.

Art. 15. Modificarea prezentului contract se face numai prin act adiţional (email) incheiat intre parţile contractante.

Art. 16. Prezentul contract, reprezinta voinţa parţilor şi inlatura orice alta inţelegere verbala dintre acestea, anterioara sau ulterioara incheierii lui.

©2012-2019 Ghid PFA - Informatii fiscale si contabile pentru Persoane Fizice si Activitati Independente.

PF - PFI - PFA - II - IF - Profesii Liberale

Centrul de preferințe pentru confidențialitate

    Necesare

    Cookies de sesiune.

    Advertising

    Google Analytics

    _ga, _gid, _gat

    Other

    Conecteaza-te cu email-ul si parola ta!

    sau    

    Ați uitat datele dvs.?

    Creeaza un cont