fbpx
-15%

Ghid complet de contabilitate in sistem real

(89 de recenzii de la clienți)

176.00lei 149.00lei / an

  • Ultima actualizare: 16 Aprilie 2021!
  • Include abonament pentru 12 luni la actualizari si completari!
  • Versiune Online, accesibila oricand si de oriunde pe perioada abonamentului!
  • 15% reducere pe perioada starii de alerta, la ghidurile individuale;
  • 10% reducere – deductibil la calculul impozitului in sistem real;
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
banca transilvania

Plata cu cardul prin Mobilay sau

Plata cu numerar sau cu transfer bancar in cont la Banca Transilvania.

Fii contabilul afacerii tale și fă-ți singur contabilitatea:


Ghid de contabilitate in sistem real pentru
Activitati Independente, Profesii Liberale si Persoane Fizice

Autoimpunerea

Anuntata in 2018, aceasta reprezinta o Revolutie in impozitarea Persoanelor Fizice si a Activitatilor Independente! In ultimii 3 ani mediul de afaceri din Romania a fost supus unor modificari continue ale regulilor fiscale.

Ce este Autoimpunerea?

In concluzie, Declaratia Unica nu reprezinta o simplificare, cum se tot spune! Este o simplificare pentru ANAF, care primeste o declaratie si asteapta sa-i virezi banii! Dar odata cu Declaratia Unica, responsabilitatea este in totalitate a contribuabilului! Adica a ta! 

Lucrurile pot fi complicate pentru un nespecialist sau pentru un om neinformat. Ai doua optiuni:

  1. Apelezi la un specialist care sa se ocupe de declaratia unica, dar care te costa cel putin cateva sute de euro pe an sau
  2. Decizi sa iei taurul de coarne si sa dedici cateva ore pe luna ca sa te informezi si sa-ti pui la punct dosarul contabil si fiscal;

Adevarul este ca NU trebuie sa ai studii de contabilitate si fiscalitate ca sa intocmesti singur contabilitatea si sa completezi Declaratia Unica. Ai nevoie de putina disciplina si de o sursa sigura de informatii si exemple… pentru ca suntem asediati de informatie (contradictorie) din toate partile. Acestea sunt motivele pentru care Ghidul PFA este solutia profesionala, accesibila si rapida pentru contabilitate veniturilor tale!

Ghid pentru contabilitatea activitatilor impozitate in sistem real​

Ghidul pentru activitati impuse in sistem real este o solutie dedicata persoanelor fizice care desfasoara activitati economice organizate ca:


  • Persoana Fizica autorizata – contabilitatea PFA,
  • Intreprinderi Individuale – contabilitatea II,
  • Persoana Fizica Independenta – contabilitatea PFI,
  • Intreprinderi Familiale – contabilitatea IF,
  • Contabilitate Profesii Liberale inregistrate la organizatiile profesionale din care fac parte si la ANAF
  • Contabilitatea altor categorii de activitati care aplica contabilitatea in partida simpla pentru determinarea venitului impozabil.

Informatii si exemple pentru activitati in sistem real - te ajuta la:

  1. Completarea Registrului Jurnal de Incasari si Plati;
  2. Cum sa imparti cheltuielile in deductibile si nedeductbile;
  3. Cum sa faci inventarierea patrimoniului si sa completezi Registrul Inventar;
  4. Sa calculezi venitul net si sa completezi Registrul de Evidenta Fiscala;
  5. Stabilirea obligatiei de a plati Contributii Sociale;
  6. Completarea Declaratiei Unice 2021;
  7. Plata obligatiilor fiscale si verificarea situatiei obligatiilor de plata;
  8. Arhivarea documentelor in baza carora s-au intocmit documentele de mai sus;

Studii de caz si exemple de completare a Declaratiei Unice in sistem real

  • Studiu de caz complet pentru activitati impuse in sistem real cu toate registrele completate, inclusiv Declaratia Unica 2021
  • Studiu de caz pentru activitate cu pierderi din anii anteriori – 3 modele de declaratii unice pentru 3 scenarii diferite: pierdere recuperata partial, pierdere recuperata total si pierdere obtinuta in anul curent;

Contabilitatea in sistem real are 4 etape

  1. Colectarea si inregistrarea documentelor justificative, in baza carora se intocmeste contabilitatea;

  2. Calcularea venitului net si intocmirea Registrului de Evidenta Fiscala;

  3. Completarea si depunerea declaratiei unice, plata obligatiilor la bugetul de stat;

  4. Arhivarea documentelor dupa incheierea anului fiscal – dosarul de contabilitate;

Registrul de Evidenta Fiscala

Registrul de ​Evidenta ​Fiscala​ se ​complet​eaza inainte de depunerea Declaratiei Unice. Din 2018 este cel mai important document in contabilitatea unei activitati independente si la profesiile liberale.

Conform legii, Registrul reprezinta documentul justificativ ce sta la baza intocmirii declaratiei. In registru se evidentiaza calculul venitului net pentru anul fiscal recent incheiat, conform reglementarilor fiscale in vigoare la data realizarii venitului. Registrul este primul document verificat de inspectorii ANAF pentru verificarea corectitudinii declaratiei unice pentru perioada 2017 – 2020  (definitivarea venitului).

Controlul fiscal poate conduce la eliminarea de cheltuieli considerate nedeductibile ceea conduce la corectarea venitului net sau la incadrarea unui contribuabil ca platitor de contributii, la recalcularea impozitului si  la impunerea de dobanzi, penalitati si eventul de amenzi.

Important! Legea fiscala iti da voie sa iei in calcul si pierderea din anii anteriori. Daca in 2020 ai obtinut profit dar in ultimii ani ai avut pierderi, poti reduce venitul net impozabil cu aceste pierderi si sa platesti mai putin, sau deloc, la bugetul de stat.

Declarația unică

Declaratia Unica cu venitul realizat in 2020 si cu venitul estimat pentru 2021. Gasesti in Ghid toate informatiile si exemplele necesare pentru completarea corecta a Declaratiei Unice pentru 2020 si 2021.

Cum te ajuta Ghidul la completarea Declaratiei Unice:

Ca si in 2020 si in 2021 ANAF nu va mai fi contabilul tau si nu va mai emite decizii de impunere: ANAF va controla daca declaratia ta este corect intocmita si va cere/verifica documentele justificative. Ca urmare va creste numarul inspectiilor fiscale.

De ajutor:

Dosarul de contabilitate

Cu totii ne-am blocat in fata unui formular sau a unei declaratii pentru ca nu stiam cum sa-l completam. Caietul cu studii de caz are obiectivul de a fi practic, concret, real. Gasesti doar exemple si modele de calcul si de completare a registrelor si formularelor.

Vezi pas cu pas, cu date reale, cum se calculeaza cheltuielile deductibile, impozitul si contribuțiile sociale, cum se completeaza declaratia unica si cum arata un registru jurnal de incasari si plati sau un registru inventar completat sau Registrul de evidenta Fiscala.

Capitolul 2. Studiu de caz - contabilitate completa in sistem real. Cuprinde:

In ​Ghid vei gasi raspuns la cele mai importante intrebari!

Ultima actualizare

16 Aprilie 2021

Important!

Pentru veniturile obtinute in 2020, se aplica Codul fiscal din 2020.

16 Aprilie 2021 – S-a adaugat un nou studiu de caz: Inchirierea in scop turistic a camerelor situate in locuinta personala.

S-a dat exemplu cu o persoana fizica, care inchiriaza pe perioada verii un apartament de 3 camere in Constanta. S-a aplicat codul fiscal din 2020, pentru veniturile din 2020 si noile prevederi ale codului fiscal din 2021, pentru veniturile din 2021. S-au completat 3 modele de Declaratii Unice.

16 Martie 2021 – S-au adaugat doua noi studii de caz:

  • Declaratia Unica 2021. Norma de venit redusa pe perioada starii de urgenta;
  • Reducere impozitului pentru contracte de chirie afectate de criza Covid;

S-au actualizat Ghidurile online cu modificarile aduse de OUG 13/2020.

15 Februarie 2021 – S-au actualizat ghidurile cu modele de declaratii completate pentru mai multe tipuri de venituri:

  • Declaratia Unica 2021. Contabilitatea veniturilor si cheltuielilor realizate in 2020 in sistem real.
  • Declaratia Unica 2021. Indemnizatia de ajutor pentru profesionisti: inregistrare si impozitare
  • Declaratia Unica 2021. Microgrant 2000 euro. Contabilitate si fiscalitate. Cheltuieli eligibile.
  • Declaratia unica 2021. Deducerea din impozit a costului cu achizitia casei de marcat.
  • Declaratia unica 2021 pentru norma de venit intreaga. Registrul de evidenta fiscala. Indemnizatii de ajutor. Deducere casa de marcat.
  • Declaratia Unica 2021. Norma de venit corectata. Completarea Registrului de Evidenta Fiscala.
  • Declaratia unica 2021 pentru contracte de chirie in lei cu CASS datorata
  • Declaratia unica 2021 pentru contracte de chirie in valuta si CASS datorata. Recalculare chiriilor in valuta.
  • Declaratia unica 2021 pentru contract de chirie in lei (cu rectificative).
  • Declaratia Unica 2021 pentru venituri din agricultura impuse cu norme de venit. CASS optional.
  • Declaratia Unica 2021 pentru venituri din dividende si fonduri de investitii
  • Declaratia unica 2021 completata pentru venituri din dividende si vanzare de actiuni la bursa din New York
  • Declaratia Unica 2021. Venituri din alte surse.

26 Ianuarie 2021. S-au actualizat capitolele:

  1. Declaratii depuse de Intreprinderile Familiale si alte asocieri
  2. Completarea declaratiilor 223, 204 si a declaratiei unice pentru un cabinet medical (asociere)

In studiul de caz (cabinet medical format din doi membri), s-a completat declaratia 204, 223 si Declaratia Unica 2021 pentru fiecare membru.

20 Ianuarie 2021. S-a adaugat modele completate cu Declaratia Unica 2021 la doua studii de caz din Ghiduri:

  1. Pentru activitati impuse in sistem real: Contabilitatea veniturilor si cheltuielilor realizate in 2020. Calculul impozitului si a contributiilor sociale. Registrul de evidenta fiscala.
  2. Norma de venit. Calculul impozitului si a contributiilor sociale. Registrul de evidenta fiscala.

S-a completat Declaratia Unica 2021, pentru fiecare studiu:

  • Declararea impozitului si a contributiilor sociale pentru activitatea desfasurata;
  • Calcularea impozitului si contributiilor pentru indemnizatiile de ajutor Covid-19;
  • Deducerea costului cu achizitia casei de marcat;

06 Ianuarie 2021. S-a adaugat un nou capitol:

Microgrant 2000 euro. Contabilitate si fiscalitate. Cheltuieli eligibile. Cuprins:
  • Incasarea micrograntului de 2.000 euro;
  • Conditii pentru utilizarea finantarii nerambursabile de 2.000 euro;
  • Cheltuieli eligibile pentru finantarea din micrograntul de 2.000 euro;
  • Lista de cheltuieli ne-eligibile;
  • Exemplu de utilizarea micrograntului de 2.000 euro;
  • Utilizarea micrograntului de catre platitorii de TVA;
  • Rezilierea contractului si returnarea banilor.

20 Decembrie 2020. S-au actualizat/adaugat urmatoarele capitole:

  1. Studiu de caz complet: Contabilitatea veniturilor si cheltuielilor realizate in 2020.
    • exemplu complet cu toate jurnalele si registrele obligatorii, stabilirea cheltuielilor deductibile si a venitului impozabil;
    • exemplu cu inregistrarea si impozitarea indemnizatiei de ajutor acordata de stat;
    • exemplu cu deducerea din impozit a costului cu achizitia casei de marcat;
    • exemplu cu inregistrarea micrograntului de 2.000 euro si contabilizarea platilor efectuate din microgrant;
  2. S-a actualizat capitolul Indemnizatia de ajutor pentru profesionisti: inregistrare si impozitare;
  3. Studiu de caz nou: Deducerea din impozit a costului de achizitie a casei de marcat. Exemplu de calcul.
    Observatie: Capitolele sunt disponibile in ghiduri in functie de sistemul de impozitare aplicat.

Bonus 1:

Abonament la ​Actualizari si ​Completari pentru o perioada de 12 LUNI!

Legislatia se modifica de la o saptamana la alta si ceea ce astazi este valabil, cand vei citi ghidul, nu va mai fi peste o saptamana. Problema este ca legislatia nu se aplica retroactiv si din aceasta cauza aplicam, in cursul aceluiasi an, mai multe coduri fiscale. Din acest motiv ai un abonament de 12 luni la actualizari si notificari ​​cu modificarea legislatiei. ​Ca sa faci fata cu brio “noutatilor saptamanale” la Codul Fiscal.

Bonus 2:

Intrebari si Raspunsuri de contabilitate si fiscalitate

In Ghidurile de mai sus ​gasesti raspunsuri la 99% din intrebarile pe care le ai. Suntem convinsi de acest lucru. De aceea este foarte important sa citesti Ghidurile inainte de a ne adresa o intrebare. Daca totusi nu gasesti rezolvarea​,​ Serviciul de Intrebari si Raspunsuri ​prin email este solutia ​pentru situatia ta speciala. ​​Fiecare activitate are situatii particulare si de aceea ne-am gandit sa adaugam in solutiile noastre si un serviciu dedicat de ​consultanta cu un numar limitat de intrebari.

REGULAMENT INTREBARI SI RASPUNSURI DE CONTABILITATE SI FISCALITATE

Aceasta pagina face parte integranta din Termenii si Conditiile siteului gestiunepfa.ro.

Acceptarea termenilor si conditiilor site-ului la momentul plasarii comenzii implica si acceptarea conditiilor din aceasta pagina.

Art 1. Consultantul identificat cu datele de mai jos va raspunde beneficiarului la un numar de 5 sau 10 intrebari, in functie de produsul achizitionat de beneficiar.

Beneficiarul poate face dovada achizitiei unui produs cu factura si plata eferenta:

  • Acces Complet la toate ghidurile si serviciile – 15 intrebari si raspunsuri;
  • Pachet complet pentru Activitati Independente – 10 intrebari si raspunsuri;
  • Pachet de contabilitate pentru activitati Independente impuse in sistem real – 5 intrebari si raspunsuri;
  • Pachet pentru contabilitatea activitatilor independente impuse la norma de venit – 5 intrebari si raspunsuri;
  • Pachet complet Declaratia Unica pentru persoane fizice – 5 intrebari si raspunsuri;

CONSULTANT – SC Kronos Business Solutions Srl cu sediul : Str. Birnova, Nr 1, Bl M115, Ap 34, Sector 5, Bucuresti, 051161, inregistrata la Registrul Comertului cu nr J40/10237/2006, CUI 18787705, tel : +40 724 331 977, email : contact @ gestiunepfa.ro, reprezentata legal prin Cozma Constantin, in calitate de administrator.

Art 2. Serviciul de consultanta care face obiectul prezentului contract va fi asigurat prin intermediul emailului.
Pentru a putea adresa intrebari beneficiarul trebuie sa-si creeze un cont pe site-ul gestiunepfa.ro

Intrebarile vor fi trimise de catre beneficiar la adresa consultanta @ gestiunepfa.ro.

Beneficiarul va trimite o singura intrebare in fiecare email trimis.

Intrebarile pot fi urmarite si in sectiunea dedicata a site-ului: https://gestiunepfa.ro/suport-si-consultanta/

Art 3. Beneficiarul va fi identificat cu adresa de email cu care a inregistrat comanda pe site-ul https://gestiunepfa.ro/.
Beneficiarul este o persoana inregistrata sau doreste sa fie inregistrata ca:

  • Persoana fizica autorizata (PFA)
  • Intreprindere Individuala (II),
  • Intreprindere Familiala (IF),
  • Persoana Fizica Independenta (PFI),
  • Profesie Liberala,
  • Persoanele fizice, fara forma de organizare, care obtin venituri conform art. 4.

Art 4. In functie de tipul venitului, aria de cuprindere a intrebarilor se limiteaza la urmatoarele categorii de venituri:

  • venituri din activitati independente (inclusiv venituri din contracte de activitate sportiva),
  • venituri din profesii liberale
  • venituri din drepturi de proprietate intelectuala,
  • venituri din cedarea folosintei bunurilor,
  • venituri din investitii,
  • venituri din activitati agricole, silvicultura si piscicultura,
  • venituri din premii si din jocuri de noroc;
  • venituri din transferul proprietatilor imobiliare;
  • venituri din alte surse.

Art 5. Subiectele intrebarilor sunt din urmatoarele categorii:

  • infiintarea si inregistrarea de activitati economice la Registrul Comertului sau la ANAF;
  • organizarea si gestiunea contabila si fiscala a activitatii economice desfasurate de catre beneficiar;
  • declararea si plata impozitelor si a contributiilor la bugetul de stat;

Nu fac obiectul acestui contract:

  • intrebarile legate de legislatia muncii incluzand si legislatia concediilor de orice fel;
  • intrebarile care sunt specifice organizarii unei activiati economice; exemple: comert stradal, productia de pantofi, servicii medicale, etc.

Nu suntem specialisti in aceste domenii de activitate si nici in altele. Suntem specialisti in fiscalitatea si contabilitatea acestora.

Art 6. Timpul de raspuns. Consultantul va avea 5 zile lucratoare pentru a raspunde la intrebari, de la data si ora primirii emailului de la beneficiar.

Art 7. Consultantul este obligat sa raspunda la orice intrebare pe care beneficiarul o adreseaza. Raspunsul consultantului reprezinta opinia acestuia cu privire la intrebarea pusa de beneficiar obtinuta prin interpretarea textului legii si a experientei pe care consultantul o are in domeniul care face obiectul acestui contract. Raspunsul consultantului, desi este cu buna credinta si documentat conform legii, nu reprezinta sub nici o forma un angajament fața de beneficiar.

Art. 8. BENEFICIARUL este in totalitate responsabil cu privire la deciziile pe care le ia in administrarea afacerilor proprii și este pe deplin raspunzator de orice pierderi sau daune pe care le sufera ca urmare a acestor decizii.

Art. 9. BENEFICIARUL este unic raspunzator privind gestiunea bunurilor, valorilor imobiliare şi mobiliare, a marfurilor precum şi gestiunea resurselor financiare şi a lichiditaţilor aflate in patrimoniul sau; el raspunde de administrarea şi organizarea unitaţii patrimoniale proprii.

Art 10. Prezentul contract se incheie pe o durata de 12 luni, incepând de la data platii produsului achizitionat pe site-ul gestiunepfa.ro

Art. 11. Prezentul contract inceteaza de drept, fara a mai fi necesara intervenţia unui/unei tribunal arbitral/instanţe judecatoreşti:

  • la expirarea contractului;
  • in termen de 30 zile de la data platii contractului, daca beneficiarul se declara nemultumit de serviciile consultantului. In acest caz beneficiarul va solicita expres incetarea contractului print-un email folosind adresele stabilite la art. 2 si art. 3. Beneficiarul va primi integral in contul bancar pretul platit la data comenzii, conform facturii.

Art. 12. Parţile se obliga sa pastreze confidenţialitatea datelor, informaţiilor şi documentelor, ca urmare a aducerii la indeplinire a clauzelor prezentului contract, prin nefurnizarea datelor, rapoartelor şi studiilor catre terţi decât prin acordul parţilor (a celeilalte parţi).

Art. 13. In accepţiunea parţilor contractante, orice notificare adresata de una dintre acestea celeilalte parti este valabil indeplinita daca va fi transmisa la adresele de email prevazute la art.2 si art. 3 ale acestui contract.

Art. 14. Partile convin ca orice litigiu aparut din interpretarea si / sau derularea prezentului contract sa se finalizeze pe cale amiabila. Lipsa acordului intre parti conduce la supunerea litigiului institutiilor romane in drept, respectiv instanţei judecatoresti teritoriale competente sau Curtii de Arbitraj Comercial de pe lânga Camera de Comerţ şi Industrie a României din Bucuresti, conform reglementarilor de funcţionare ale acestora, dupa decizia unilaterala a BENEFICIARULUI.

Art. 15. Modificarea prezentului contract se face numai prin act adiţional (email) incheiat intre parţile contractante.

Art. 16. Prezentul contract, reprezinta voinţa parţilor şi inlatura orice alta inţelegere verbala dintre acestea, anterioara sau ulterioara incheierii lui.

​Intrebarile tale ajung in sectiunea de consultanta a site-ului​ de unde iti raspundem in cel mai scurt timp​!

O solutie completa, de la A la Z

pentru administrarea ​contabila si fiscala a ​veniturilor tale

Fără risc pentru tine! Garantăm 100% satisfacție sau returnarea banilor.

Dacă nu ești pe deplin mulțumit, ne trimiți un email în maxim 30 de zile de la data achiziției și îți dăm toți banii înapoi. Fără nicio întrebare din partea noastră și fără niciun cost pentru tine!

Suport Comenzi

Daca ​ai un cont la gestiunepfa.ro, te rog sa te autentifici aici inainte de a comanda.

Daca NU ai cont, acesta se va crea unul odata cu comanda. Trebuie doar sa ai o adresa de email corecta.

Dupa finalizarea comenzii si confirmarea platii, vei primi pe email instructiuni pentru accesarea solutiei comandate.

Întrebări Frecvente

Aici găsești toate răspunsurile pe care le cauți

​In primul rand diferenata consta in faptul ca persoanele fizice nu-​si inregistreaza activitatea nici la Registrul Comertului si nici la ANAF​. Pe cand Activitatile Independente se inregistreaza la Registrul Comertului si/sau la ANAF sub una din formele legale: PFA, PFI, II, IF, Profesie Liberala.​ Deci activitatile Independente se pot identifica cu numar de la Registrul Comertului, cu un Cod Unic de Identificare (CUI) sau un Cod de Identificare Fiscala (CIF).

In al doilea rand facem diferentierea dupa categoria de venit:

– Persoanele fizice obtin venituri din:  dividende, dobanzi, cedarea folosintei bunurilor, drepturi de proprietate intelectuala, agricultura, activitati sportive, jocuri de noroc, alte surse;

– Activitatile independente obtin venituri dintr-o activitate comerciala, de productie, prestari servii, profesie liberala pentru care sunt obligat​e sa conduca contabilitate in partida simpla sau cel putin sa completeze Registrul de ​Evidenta Fiscala.​

​​​Ambele categorii depun Declaratia Unica.

Modificarile la Codului Fiscal ​sunt saptamanale! Din pacate!!

O carte sau un CD nu mai este calea cea mai ​rapida de a va transmite informatiile de care aveti nevoie.

​Pana se produce cartea sau CD-ul, (poate dura luni de zile), legislatia se modifica de 5 ori​.

Si ​din acest motiv am ales versiunea online a Ghidurilor. Deci:

Ghidurile ​se acceseaza online, cu ​adresa de email si parola setata de tine. ​

Pentru accesare trebuie sa iti faci un cont pe site-ul nostru. Acest lucru dureaza mai putin de 1 minut.

Fiecare Ghid este format din capitole si ​subcapitole, fiecare ​trateaza o tema ​dedicata.

Pe măsură ce parcurgi ghidul gasesti legaturi care te conecteaza la ​documente de care ai nevoie in activitatea ta (documentele sunt in format PDF, Excel si Word).

​Accesarea online are mai multe beneficii:

  • Mai multa informatie si mai bogata in continut: text nelimitat, fotografii, linkuri, ​discutii, continut video etc;
  • ​Informatie mai organizata, mai usor de accesat, mai usor de actualizat si ​distribuita rapid utilizatorilor cu notificare;
  • ​Versiunea online ne-a permis sa adaugam solutii noi: Pachet pentru norme de venit, Intrebari si Raspunsuri, Calculator venit net;
  • Ghidurile se livreaza imediat, nu trebuie sa astepti ​sa vina posta sau curierul;
    ​In perioada de abonament de 12 ​LUNI, poti accesa ghidul oricand, de oriunde si de pe orice dispozitiv;
  • Ghidul se actualizeza ZILNIC, mult mai usor ​DECAT o carte sau un CD sau o arhiva trimisa pe email;
  • Poti printa ceea ce te intereseaza, daca vrei sa printezi sau poti salva in PDF;
  • ​Nu mai trebuie sa rasfoiesti sau sa derulezi, accesezi direct subiectul care te intereseaza;
  • Este interactiv, fiecare ghid avand un forum dedicat pentru discutii;
  • Formularele si documentele din anexa sunt editabile si le poti ​utiliza in cateva minute de la comanda;
  • Pret ​accesibil deoarece costurile sunt ​mai mici cu tehnologia; ​informatia organizata si expertiza noastra costa;
  • ​Versiunea online este prietena cu natura,​ consuma putina energie si nu produce deseuri.
  • ​Activitatilor Independente, asa cum au fost descrise mai sus​ cu Ghiduri pentru activitati Independente, impuse in sistem real sau la norma de venit.
  • ​​Persoanelor Fizice, asa cum au fost descrise mai sus​ cu Ghidul – Declaratia Unica pentru persoane fizice.

Ghidul PFA este necesar oricarei persoane fizice care desfasoara activitati economice, indiferent de forma de organizare, care sunt obligate sa intocmeasca contabilitatea in partida simpla.

Termenul generic de persoană fizică autorizată – PFA desemnează acea persoană care are autorizație de la Registrul Comerțului sau de la Administrația Financiară sau de la alte institutii (organizatii profesionale) pentru a desfășura o activitate economică sub una din următoarele forme de înregistrare:

  • Persoane fizice fara forme de organizare economica,
  • Persoană fizică autorizată – PFA,
  • Întreprindere Individuală – ÎI,
  • Întreprindere Familială – ÎF,
  • Persoana Fizica Independenta – PFI,
  • Profesii Liberale: cabinete medicale, notariat, avocatura, cadastru, cabinete de psihologie, etc.

Toate aceste persoane sunt obligate sa intocmeasca Registrul Jurnal de Incasari si Plati si Registrul de Evidenta Fiscala, sa determine venitul net anual ca diferenta intre cheltuielile deductibile si veniturile obtinute in cursul anului si sa depuna declratia unica. In functie de situatia fiscala a fiecaruia se depun si declaratia 300, 301, 394.

Important!
Daca ai deja un cont inregistrat pe site, te rugam sa te autentifici inainte de a plasa o comanda. Daca nu aveti un cont, se va crea unul odata cu plasarea comenzii. Parola va fi trimisa pe email.

Pasul 1: Selectează produsul care te interesează

Citește cu atenție descrierea fiecărui produs și alege produsul/serviciul de care ai nevoie. Apasa butonul galben ​Adauga in Contul tau…pentru a merge mai departe.

Important! Se poate plati cu cardul ​bancar sau ​in cont la Banca Transilvania​. ​Platile​ NU ​SUNT ​AUTOMATE.​ Dupa 12 LUNI, utilizatorul trebuie sa faca o plata manuala pentru prelungirea abonamentului. Un email va fi trimis cu 2 saptamani inainte de expirare. Daca utilizatorul nu ​doreste prelungirea, ​va ​ramane cu contul gratuit ​la site.

Pasul 2: Datele de facturare

Te rugăm să introduci cu atenție datele de facturare și adresa de email. ​

Important!
Daca ai un cupon de promotie te rog apasa pe link-ul din finalizare comanda pentru a introducere codul si a obtine reducerea. Link-ul se afla in deasupra ecranulului cu datele de facturare.

Pasul 3: Alege metoda de plata si apasa butonul PLASEAZA COMANDA

a) Plata imediata prin MobilPay.ro cu card de debit/credit. Vei fi directionat catre pagina securizata a MobilPay.ro. Dupa confirmarea automata a platii ghidul ajunge imediat in emailul tau.

Nu contează în ce monedă a fost emis cardul tău, MobilPay.ro face automat schimbul valutar. Nu vei plăti nicio taxa deoarece MobilPay.ro nu taxează pe cei care cumpăra online.

Important: nu prelucrăm și nu stocăm datele cardului si nici datele personale ale posesorului de card. Plata se face prin intermediul unui procesator de plați recunoscut care oferă siguranță maximă la procesarea de plați. Nicio informație legata de cardul tău nu va ajunge în posesia noastră!

b) Daca alegi plata prin transfer în contul bancar, vei primi pe email factura care include toate detaliile de plata.

Dacă ai internet banking poți face plata imediat, altfel trebuie sa mergi la o sucursala a băncii Transilvania si sa depui in contul Kronos Business Solutions SRL contravaloarea ghidului.

Datele de facturare sunt:

  • Kronos Business Solutions srl,
  • CUI: 18787705
  • Banca Transilvania – Suc. Crangasi
  • IBAN: RO26 BTRL RONC RT03 3459 0601
  • Plata Ghid PFA comanda nr….

Important!
​La plasarea comenzii ecranul se va bloca pentru cateva secunde: plasarea unei comenzi noi consuma cele mai multe resurse IT: se creeaza utilizator, drepturi de acces, facturi, emailuri, etc. ​Acest lucru se intampla doar ​in acest caz.

De retinut:
Abonamentul incepe de la data confirmarii platii. Nu de la data comenzii sau a facturii proforma. Daca ai platit cu cardul confirmarea platii si accesul ​la ghid este imediat. Daca ai platit in cont la Banca Transilvania, abonamentul incepe in momentul in care se confirma plata de catre noi. Nu pierzi nici un minut din abonamentul la actualizari si notificari.

După confirmarea plății vei ​avea acces automat la Ghidurile si aplicatiile comandate.

​In functie de metoda de plata aleasa:

  • dacă plata a fost făcuta prin card bancar, cu Mobilpay.ro, confirmarea plații se face automat si vei putea accesa imediat Ghidurile si aplicatiile;
  • dacă plata s-a făcut prin OP bancar, internet banking sau numerar la ghiseul Bancii Transilvania, trebuie sa facem confirmarea manuala a platii tale si e nevoie de maxim o zi lucratoare pentru incasa banii trimisi de tine. Banca Transilvania ne anunta prin SMS cand intra banii in cont.
  • Daca platesti cu OP sau prin internet banking, putem grabi procesul de confirmare a platii: trimite-ne o copie dupa OP sau un print screen din aplicatia de internet banking cu confirmarea platii, sau un extras bancar.

Important: nu ezita sa ne contactezi daca intampini dificultati sau erori!

Telefon: 0724 331 977

Achizitia este deductibila la calculul impozitului pe venitul net (daca PFA sau SC este deja infiintata) cat si pentru cele care se vor infiinta cu conditia ca data infiintarii sa fie in aceeasi luna cu data facturii.

Imediat ce avem confirmarea plații vei avea în email factura fiscala o data cu ghidul. Aceasta poate fi eliberata atât pe numele titularului, persoana fizica sau pe numele persoanei fizice autorizate daca este deja înființată (sau intreprindere individuala/intreprindere familiala, dupa caz), sau pe numele unei societati comerciale.

Ghidul nu are un capitol dedicat calcului si declararii TVA. Mecanismul TVA este complex si necesita cunostinte si exeperienta in domeniul contabilitatii. Recomand apelarea la serviciile unui expert contabil atunci cand devii platitor de TVA. Ne poti contacta daca ai nevoie de ​servicii profesionale de contabilitate.

In Caietul Practic de contabilitate este inclus un exemplu de calcul, care iti arata principiul de functionare al TVA. Acest exemplu te poata ajuta sa decizi daca te faci platitor sau nu de TVA. De asemenea te ajuta sa vezi cum functioneaza TVA si cum trebuie sa stabilesti pretul de vanzare al produselor si serviciilor tale, astfel incat sa nu iesi in pierdere sau chiar cum poti sa profiti de faptul ca esti platitor de TVA.

Ghidul nu are un capitol dedicat contabilitatii salariatiilor. Legislatia muncii este stufoasa si complexa, sunt multe formulare de completat pentru a fi in regula la un control de la Inspectia Muncii. De aceea recomand serviciile unui expert care sa gestioneze aceasta parte a activitatii tale. Ne poti contacta daca ai nevoie de ​servicii profesionale ​pentru administrarea salariatilor.

Atat in Ghidul de Contabilitate cat si in Caietul practic gasesti informatii legate de fiscalitatea salariilor si o comparatie cu celelalte forme de organizare a unei afaceri – PFA, Microintreprindere sau SC fara salariati. Te ajuta sa alegi cea mai avantajoasa forma de organizare pentru tine.

Important! Ai acces GRATUIT la actualizarile si completarile aduse Ghidurilor pe care le-ai comandat pe o perioada de 12 luni de la data PLATII (nu de la data facturii sau data comenzii). Vei primi notificari pe email cu actualizarile efectuate. Verifica aici ultimele actualizari:

Ghid PFA

Ghid PFA este creat și susținut de oameni cu experiență de peste 15 ani în antreprenoriat și în consultanța financiar-contabila.

Ghid PFA ofera de peste 9 ani informatii, solutii de contabilitate si consultanta Activitatilor Independente si Persoanelor Fizice care desfasoara activitati economice si completeaza Declaratia Unica pentru plata contributiilor sociale si a impozitului pe venitul realizat!

Ghid PFA este o solutie dedicata nespecialistilor cu scopul de a-i ajuta sa-si indeplineasca cu succes obligatiile rezultate ca urmare a obtinerii de venituri din diferite surse! Obiectivul nostru este sa explicam legislatia pe intelesul tau, sa-ti dam cat mai multe exemple concrete, sa te ajutam cu indrumari precise la calcule si la completarea declaratiilor si registrelor.

Ghid PFA este asistentul tau contabil si fiscal! Partenerul tau pentru cel putin 12 luni!

Constantin Cozma

coordonator proiect

Sunt economist, absolvent ASE Bucuresti, Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune. Din 2012 sunt specializat in consultanta contabila si fiscala a persoanelor fizice care desfasoara activitati economice, indiferent de forma lor de organizare. Sunt partener intr-un grup de firme care au ca obiect de activitate consultanta de afaceri si financiar-contabila; sunt la randul meu titularul unei intreprinderi individuale.

Cred, ca antreprenor în primul rând, că pentru a obține mai multă prosperitate trebuie să oferim cât mai multă valoare clienților noștri, pentru ca și ei să obțină la rândul lor mai multă prosperitate (…și bani să ne cumpere serviciile sau produsele). Așa funcționează o societate prosperă și din acest motiv funcționează si Ghid PFA!

Conținut Ghid

INTRODUCERE
CONTABILITATEA IN PARTIDA SIMPLA
CONTRIBUTII SOCIALE DATORATE PENTRU 2020 SI 2021
REGISTRUL DE EVIDENTA FISCALA. CALCULUL IMPOZITULUI PE VENIT PENTRU 2020
DECLARATIA UNICA 2021
STUDII DE CAZ SI EXEMPLE
PLATA OBLIGATIILOR FISCALE DATORATE
ALTE ASPECTE DISCUTATE

Ultima actualizare

16 Aprilie 2021

Important!

Pentru veniturile obtinute in 2020, se aplica Codul fiscal din 2020.

16 Aprilie 2021 – S-a adaugat un nou studiu de caz: Inchirierea in scop turistic a camerelor situate in locuinta personala.

S-a dat exemplu cu o persoana fizica, care inchiriaza pe perioada verii un apartament de 3 camere in Constanta. S-a aplicat codul fiscal din 2020, pentru veniturile din 2020 si noile prevederi ale codului fiscal din 2021, pentru veniturile din 2021. S-au completat 3 modele de Declaratii Unice.

16 Martie 2021 – S-au adaugat doua noi studii de caz:

  • Declaratia Unica 2021. Norma de venit redusa pe perioada starii de urgenta;
  • Reducere impozitului pentru contracte de chirie afectate de criza Covid;

S-au actualizat Ghidurile online cu modificarile aduse de OUG 13/2020.

15 Februarie 2021 – S-au actualizat ghidurile cu modele de declaratii completate pentru mai multe tipuri de venituri:

  • Declaratia Unica 2021. Contabilitatea veniturilor si cheltuielilor realizate in 2020 in sistem real.
  • Declaratia Unica 2021. Indemnizatia de ajutor pentru profesionisti: inregistrare si impozitare
  • Declaratia Unica 2021. Microgrant 2000 euro. Contabilitate si fiscalitate. Cheltuieli eligibile.
  • Declaratia unica 2021. Deducerea din impozit a costului cu achizitia casei de marcat.
  • Declaratia unica 2021 pentru norma de venit intreaga. Registrul de evidenta fiscala. Indemnizatii de ajutor. Deducere casa de marcat.
  • Declaratia Unica 2021. Norma de venit corectata. Completarea Registrului de Evidenta Fiscala.
  • Declaratia unica 2021 pentru contracte de chirie in lei cu CASS datorata
  • Declaratia unica 2021 pentru contracte de chirie in valuta si CASS datorata. Recalculare chiriilor in valuta.
  • Declaratia unica 2021 pentru contract de chirie in lei (cu rectificative).
  • Declaratia Unica 2021 pentru venituri din agricultura impuse cu norme de venit. CASS optional.
  • Declaratia Unica 2021 pentru venituri din dividende si fonduri de investitii
  • Declaratia unica 2021 completata pentru venituri din dividende si vanzare de actiuni la bursa din New York
  • Declaratia Unica 2021. Venituri din alte surse.

26 Ianuarie 2021. S-au actualizat capitolele:

  1. Declaratii depuse de Intreprinderile Familiale si alte asocieri
  2. Completarea declaratiilor 223, 204 si a declaratiei unice pentru un cabinet medical (asociere)

In studiul de caz (cabinet medical format din doi membri), s-a completat declaratia 204, 223 si Declaratia Unica 2021 pentru fiecare membru.

20 Ianuarie 2021. S-a adaugat modele completate cu Declaratia Unica 2021 la doua studii de caz din Ghiduri:

  1. Pentru activitati impuse in sistem real: Contabilitatea veniturilor si cheltuielilor realizate in 2020. Calculul impozitului si a contributiilor sociale. Registrul de evidenta fiscala.
  2. Norma de venit. Calculul impozitului si a contributiilor sociale. Registrul de evidenta fiscala.

S-a completat Declaratia Unica 2021, pentru fiecare studiu:

  • Declararea impozitului si a contributiilor sociale pentru activitatea desfasurata;
  • Calcularea impozitului si contributiilor pentru indemnizatiile de ajutor Covid-19;
  • Deducerea costului cu achizitia casei de marcat;

06 Ianuarie 2021. S-a adaugat un nou capitol:

Microgrant 2000 euro. Contabilitate si fiscalitate. Cheltuieli eligibile. Cuprins:
  • Incasarea micrograntului de 2.000 euro;
  • Conditii pentru utilizarea finantarii nerambursabile de 2.000 euro;
  • Cheltuieli eligibile pentru finantarea din micrograntul de 2.000 euro;
  • Lista de cheltuieli ne-eligibile;
  • Exemplu de utilizarea micrograntului de 2.000 euro;
  • Utilizarea micrograntului de catre platitorii de TVA;
  • Rezilierea contractului si returnarea banilor.

20 Decembrie 2020. S-au actualizat/adaugat urmatoarele capitole:

  1. Studiu de caz complet: Contabilitatea veniturilor si cheltuielilor realizate in 2020.
    • exemplu complet cu toate jurnalele si registrele obligatorii, stabilirea cheltuielilor deductibile si a venitului impozabil;
    • exemplu cu inregistrarea si impozitarea indemnizatiei de ajutor acordata de stat;
    • exemplu cu deducerea din impozit a costului cu achizitia casei de marcat;
    • exemplu cu inregistrarea micrograntului de 2.000 euro si contabilizarea platilor efectuate din microgrant;
  2. S-a actualizat capitolul Indemnizatia de ajutor pentru profesionisti: inregistrare si impozitare;
  3. Studiu de caz nou: Deducerea din impozit a costului de achizitie a casei de marcat. Exemplu de calcul.
    Observatie: Capitolele sunt disponibile in ghiduri in functie de sistemul de impozitare aplicat.

89 de recenzii pentru Ghid complet de contabilitate in sistem real

4,9
Based on 89 reviews
Showing 80 of 89 reviews (5 star). See all 89 reviews
  1. Vlasta Vilim (proprietar verificat)

    Foarte util, va felicit pentru munca depusa !

    • Constantin (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

  2. Anonim (proprietar verificat)

    f bun

    • Constantin (store manager)

      Multumim pentru apreciere!

  3. Nicolae Ramniceanu (proprietar verificat)

    Claritate, dezmeticire in legislatia stufoasa!

    • Constantin (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!!

  4. Adriana M. (proprietar verificat)

    Mi-a lamurit foarte multe aspecte legate de contabilitatea uni PFA.

    • Constantin (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

  5. Ana-Maria S. (proprietar verificat)

    Ca de fiecare data, am gasit raspunsuri la intrebarile mele si informatii foarte utile! Felicitari

    • Constantin (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

  6. LEA KOLOSZVARY (proprietar verificat)

    Foarte util

    • Constantin (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

  7. Laurențiu Bogdan Novăcescu (proprietar verificat)

    Un ghid deosebit de util. Am găsit foarte multe lucruri interesante. Felicitări !

    • Constantin (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

  8. MORA LASZLO ARON (proprietar verificat)

    MULTUMESC ca sunteti.
    Sunt abonat din anul trecut.Nici o zi n-am regretat ca m-am abonat. De aici ma informez dupa noutati, care acum, in anul acesta, au fost cu gramada. Apare o noutate, deja vine instiintarea pe mail…. foarte ok.
    Numai multumiri.

    • Constantin (store manager)

      Ne bucuram ca va suntem de folos. Va multumim si noi!

  9. Iulian Dinculescu (proprietar verificat)

    Pentru cineva care incepe de la 0 activitatea unui PFI este foarte util. Mi-a ghidat activitatile contabile pas cu pas, intr-un mod usor de inteles, iar acolo unde am avut dubii, am intrebat si mi s-a raspuns in aceeasi zi.

    • Constantin (store manager)

      Multumim pentru apreciere!

  10. Sanda Craciun (proprietar verificat)

    Multumesc!

    • Constantin (store manager)

      Cu placere, si noi va multumim!

  11. ELISABETA-ADINA MADARASZ (proprietar verificat)

    Util, la obiect, explicatii pe fiecare capitol, aplicatii.

    • Constantin (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

  12. Enache Marius (proprietar verificat)

    Un ghid foarte util, actual, bine structurat si usor de inteles pentru toate PFA-urile. Exemplele si documentele completate sunt de un imens ajutor.

  13. Elena Simona Tonciu (proprietar verificat)

    Foarte util.

    • Constantin (store manager)

      Ne bucuram ca v-a fost util!

  14. MARINA T. (proprietar verificat)

    De cativa ani cu diferite ocazii (necesitati) folosesc informatiile publicate de domnul Constantin Cozma. Cand mi-am infiintat PFA-ul stiam exact cine-mi va fi “contabilul” – am comandat ghidul – concis, la subiect, profesionist si mereu actualizat, cu un avantaj greu egalabil al costurilor de bani si timp – tot ce cautam in materie de servicii contabile. Multumesc!

    • Constantin (store manager)

      Va multumim pentru colaborare!

  15. Alina B. (proprietar verificat)

    Foarte util pentru cei ce isi tin contabilitatea singuri

  16. Laura Serban (proprietar verificat)

    Am gasit in ghid informatiile necesare. Toate intr-un singur loc.

    • Constantin (store manager)

      Multumim pentru apreciere!

  17. Mihaela C. (proprietar verificat)

    Foarte util, cu detalii si exemple de ajutor. Recomand!

  18. Eliza Popescu (proprietar verificat)

    Multumesc foarte mult .M-a ajutat foarte mult.

  19. Liliana Lazar (proprietar verificat)

    ok

    • Constantin (store manager)

      Va multumim!

  20. CORNEL IONAS (proprietar verificat)

    Foarte util.

    • Constantin (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

  21. Mihai Virgil Turneanu (proprietar verificat)

    Raspunsurile domnului Cozma de pe forum sunt foarte utile . Multumim. Inca nu am folosit ghidul. Dar sigur e foarte util.

    • Constantin (store manager)

      Va multumim pentru apreciere! Pentru ca este sfarsitul anului puteti citi capitolul cu inventarierea.

  22. DOINA POPA (proprietar verificat)

    Foarte bun ghidul! M-a ajutat mult.

    • Constantin Cozma (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

  23. Anonim (proprietar verificat)

    Mulțumită de răspuns.

  24. Anonim (proprietar verificat)

    Foarte bun

    • Constantin Cozma (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

  25. Ioan Marian (proprietar verificat)

    Rapid si la obiect! Mi-a fost util.

    • Constantin Cozma (store manager)

      Va multumim pentru apreciere.

  26. MIREL BURLA (proprietar verificat)

    Buna ziua, pana in prezent, am doar cuvinte de lauda la adresa ghidurilor. Sunt foarte ok si usor de folosit, iar explicatiile sunt pe intelesul tuturor. Vom vedea pe viitor.

    • Constantin Cozma (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

  27. Cristina Mischie (proprietar verificat)

    Instructiv, practic, informatii utile pentru PFA. Pret atractiv

    • Constantin Cozma (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

  28. Anonim (proprietar verificat)

    Ghidul ptr contabilitate in sistem real mi se pare f util.L-am parcurs , iar acum il studiez F bune mi se par studiile de caz

    • Constantin Cozma (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

  29. ION IONESCU (proprietar verificat)

    Multumesc foarte mult ! Ma ajuta foarte mult, eu facandu-mi singur contabilitatea, nefiind de specialitate !

    • Constantin Cozma (store manager)

      Va multumim pentru raspuns!

  30. Constantin M. (proprietar verificat)

    Sunt multumit!!!

  31. Iuliana Radu (proprietar verificat)

    Sunt foarte multumita!

    • Constantin Cozma (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

  32. Simona Angela MANZAT (proprietar verificat)

    Foarte util si bine realizat

  33. Viorica L. (proprietar verificat)

    E usor de inteles. Mai am studiat, trec de la chimie la contabilitate.

  34. Voda Cornelia Luci (proprietar verificat)

    Foarte util.

  35. Raluca Eugenia M. (proprietar verificat)

    Sunt foarte mulțumită de Pachetul achiziționat și mai ales că am primit destul de promt raspunsuri la intrebările pe care le-am pus. Mulțumesc frumos !

  36. CORNEL IONAS (proprietar verificat)

    De un real folos!

  37. elena baumann (proprietar verificat)

    fff concis, f bine structurat, felicitari

    • Constantin Cozma (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

  38. Gigi Ciobanu (proprietar verificat)

    E ok ma ajuta.

    • Constantin Cozma (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

  39. RODICA GOGA (proprietar verificat)

    M-am descurcat foarte bine cu programul. As dori sa va intreb daca pe anul 2018, respectiv 2019 pot deduce cheltuielile cu RCA, CASCO SI taxa de drum pentru autoturismul proprietate pentru care am in cheiat un contract de comodat din 2012. In proportie de 50%, 100% sau deloc ? Va multumesc.

    • Constantin Cozma (store manager)

      Deduceti in proportie de 50%. Impozitul local nu este deductibil la masina.

  40. Irina (proprietar verificat)

    Foarte util!

    • Constantin Cozma (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

  41. IJAC DANIEL (proprietar verificat)

    Foarte bun

    • Constantin Cozma (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

  42. Mircea Mitroiu (proprietar verificat)

    Foarte buna

    • Constantin Cozma (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

  43. Lidia B. (proprietar verificat)

    Foarte practic si util acest Ghid. De aceea l-am si achizionat! Il recomand pentru orice fel de intrebari ati avea cu privire la PFA in sistem real!

    • Constantin Cozma (store manager)

      Va multumim pentru apreciere.

  44. MARIA (proprietar verificat)

    Ghidul mi-a fost de ajutor. Am descoperit informatiile de care aveam nevoie, Recomand.

    • Constantin Cozma (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

  45. IOAN (proprietar verificat)

    Pachetul de contabilitate este foarte bine structurat, se intelege si se aplica usor. Va multumesc.
    Cu stima,
    IOAN

    • Constantin Cozma (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

  46. Valentin (proprietar verificat)

    E un mare avantaj ca un pfa sa aiba acces la o sursa de informatii pentru temele specifice, bine organizara si actualizata.

    • Constantin Cozma (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

  47. Rosian Gratian Cosma (proprietar verificat)

    Sunt foarte mulțumit, de când sunt abonat la voi și primesc frecvent informații și actualizări, reușesc să mă descurc singur, fărâ a avea nevoie de un contabil.

    • Constantin Cozma (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

  48. Anonim (proprietar verificat)

    E in regula .Mi-ar fi placut sa am si modele de documente completate exemplificativ.

  49. Felicia (proprietar verificat)

    1. Faptul ca materialele nu se mai descarca in calculator are avantaje si dezavantaje: imi era mai comod sa le folosesc ca si pdf-uri, dar faptul ca am acces la actualizari e un avantaj care bate “disconfortul” utilizarii online.
    2. Materialele sunt foarte util si usor de inteles. Imi fac contabilitatea singura din 2015 folosind aceste materiale.
    3. Pretul cu reducere a fost accesibil pentru mine. M-ar fi ajutat mai mult o alta configuratie a pachetului, dar nu e un minus neaparat, doar am materiale de care nu am nevoie (gestiunea stocurilor).

    • Constantin Cozma (store manager)

      Va multumim pentru apreciere si feedback. Am facut schimbarile tocmai pentru a aduce mai multe beneficii utilizatorului, dar orice schimbare are si un disconfort.

  50. Attila Jozsef Marthi (proprietar verificat)

    Nu am putut parcurge tot continutul, dar sper sa fie asa cum l-am avut pe cel de inainte. Astept noutati. mult succes!

  51. Petrea Mihai Cezar (proprietar verificat)

    5 pentru buna structurare a informatiei. Voi continua studiul si voi reveni cu intrebari. As vrea sa stiu daca actualizarile se platesc. Multumesc.

    • Constantin Cozma (store manager)

      Va multumim!

  52. Irimescu Ana Maria – Cabinet Individual de Psihologie (proprietar verificat)

    Foarte inteligibil și util, am găsit informațiile de care aveam nevoie

  53. ADRIAN DEDIU (proprietar verificat)

    Foarte bine.

  54. Melinda Mănuila (proprietar verificat)

    Foarte util !

  55. Gabriela Pavel (proprietar verificat)

    sunt multe informatii; sunt noi pt mine; la prima vedere pare sa imi raspunda la multe intrebari; nu stiu cum se comleteaza registrul fiscal; am vazut ca exista o foaie goala in xl

    • Constantin Cozma (store manager)

      Buna ziua! Va multumim pentru raspuns. Aveti 2 exemple de completare a Registrului de evidenta fiscala: unul pentru sistem real si unul pentru norma de venit. Le gasiti in Anexa de la Caietul practic cu Studii de Caz. Reveniti pe email daca nu gasiti.

  56. Anica-Maria Tanase (proprietar verificat)

    Am înțeles toate informaţiile, iar aplicațiile m-au lămurit.

  57. marilena (proprietar verificat)

    Mi-a fost ff util pentru completarea declaratiei unice si a registrului de evidenta. Multumesc!

  58. CRISTIAN (proprietar verificat)

    Foarte util si pragmatic

  59. Horatiu (proprietar verificat)

    Foarte multumit, felicitari.

    • Constantin Cozma (store manager)

      Va multumim!

  60. Pirvan Gabriel (proprietar verificat)

    Ok

  61. cristea robert (proprietar verificat)

    Îmi este de folos.bine venit!

  62. Eugenia Botez (proprietar verificat)

    Foarte clar, explicit. Multumesc, mi-a fost de mare ajutor!

  63. Erika (proprietar verificat)

    A fost de mare folos toata lucrarea multumesc frumos

    • Constantin Cozma (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

  64. Paulina Constantin (proprietar verificat)

    Foarte explicit si cu informatii complete. Felicitari!

  65. Nicolae Ivanciu (proprietar verificat)

    excelent

  66. Iuliana (proprietar verificat)

    Mă ajută în activitatea pe care o am.

    • Constantin Cozma (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

  67. Mathe Eniko (proprietar verificat)

    Este o lucrare care ne da informatii foarte bune.

  68. ANA-MARIA B. (proprietar verificat)

    Foarte multumita de achizitia efectuata!! Urmaream de ceva timp site-ul https://gestiunepfa.ro/ deoarece vroiam sa fiu la curent cu ultimele noutati legate de gestiunea PFA si, intr-un final, mai precis anul trecut, am decis sa cumpar acest pachet de contabilitate pentru a clarifica anumite aspecte legate de gestiune. Mi se pare extrem de bine structurat si explicat, primesc actualizari gratuite pe e-mail pentru un an si dat fiind modificarile frecvente ale legislatiei, am decis sa raman client fidel si l-am achizitionat si anul acesta. Multumesc mult pentru ajutorul acordat!! ;)

    • Constantin Cozma (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

  69. IOANA (proprietar verificat)

    Foarte bun. Ma ajuta mult.

  70. astefanei georgeta (proprietar verificat)

    Este o carte foarte buna!!!! Pentru mine a fost ca o verificare la tot ceea ce am facut pana acum…… si inca fac. Nu am reusit sa o citesc in intregime, inca, ci doar capitolele la care stiam ca am lapsusuri :D Cu siguranta voi reveni cu doua trei intrebari pe viitor :D dar nu inainte de a o citi in intregime. Va multumesc mult pentru initiativa editarii unei astfel de carti.

  71. morar (proprietar verificat)

    Recomand ghidul.

    • Constantin Cozma (store manager)

      Va multumim!

  72. Nicolae Ramniceanu (proprietar verificat)

    M-a ajutat mult pentru clarificarea aspectelor financiare pe anul 2017, si cu siguranta ma va ajuta si pe anul 2018, am inteles efectiv cum se face inventarierea anuala, si cum tb sa procedam. Insa vin cu o intrebare daca se poate. Am inteles ca nu se acorda diurna pentru pfa, dar cazare in cazul cand exista ordin de deplasare dar nu sta la hotel se poate deduce la suma de 45 lei pe noapte? Va multumesc!

    • Constantin Cozma (store manager)

      Buna ziua! Va multumim pentru apreciere. Asa cum ati gasit si in ghid la capitolul de inregistrare a cheltuielilor in contabilitate, acestea se justifica cu documente – factura cu chitanta/platita prin banca sau bon fiscal; de la hotel, pensiune, casa de oaspeti. Nu se poate inregistra in contabilitatea suma de 45 de lei, sau oricare alta valoare fara document justificativ. DIurna se acorda doar salariatilor.

  73. Dragoș (proprietar verificat)

    Sunt la început de drum și este ceea ce am căutat.

    • Constantin Cozma (store manager)

      Va multumimi! Daca sunt nelamuriri va rugam sa ne scrieti.

  74. FERENC (proprietar verificat)

    Recomand cu caldura, daca am fi avut un asemenea ajutor de le inceputuri era mai usor sa-ti faci treaba intr-o activitate independenta. Chiar si asa dupa 12 ani de activitate ma bucur foarte mult de ajutorul primit.

    • Constantin Cozma (store manager)

      Va multumim pentru apreciere! Mult succes in continuare!

  75. Florian Dăboveanu (proprietar verificat)

    Urmăresc de mult timp materialele prezentate, așa că nu este nici o surpriză faptul că este un pachet foarte util și eficient, cel puțin pentru cei ca mine, cu meserii mai puțin familiarizate cu activitatea de contabilitate.

  76. Camelia Trandafir (proprietar verificat)

    Foarte util!

  77. Florea Raluca (proprietar verificat)

  78. DUMITRU BIRGOVEANU (proprietar verificat)

    Bun

  79. Viorel Iosub (proprietar verificat)

  80. Luciana Popescu (proprietar verificat)

    Foarte util, structurat si explicat simplu, m-a scutit de a angaja un contabil. Mulțumesc!

Adaugă o recenzie