fbpx

Consultanta accesare grant 2.000 euro

968.00lei

Stoc epuizat

Nu se comanda. Serviciul se plateste numai daca se aproba finantarea si cei 2.000 de euro intra in contul dvs. Vezi detalii mai jos.

altce Plata cu cardul prin Mobilay.

Plata cu numerar sau cu transfer bancar in cont la Banca Transilvania.

Sesiunea de depunere a cererilor se inchide in:

:
:
:

Serviciul de consultanta pentru accesarea micro-grantului include:

1. Depunerea cererii pentru accesarea micro-grantului de 2.000 euro (9.679 lei) si semnarea contractului de finantare;

2. Consultanta pentru folosirea finantarii, in scopuri eligibile conform procedurii si in raport cu codul CAEN al solicitantului;

3. Intocmirea raportului de progres si transmiterea acestuia catre Ministerul Economiei.

Pretul serviciului reprezinta 10% din valoarea grantului, adica 968 lei

Serviciul se plateste dupa incasarea finantarii in contul tau de la banca partenera. Acest cost nu este eligibil pentru finantare din grantul acordat. Trebuie sa-l platesti din disponibilitatile tale, dar poti folosi grantul pentru alte cheltuieli curente si deci se compenseaza.

Care sunt etapele:

1.  Verificare eligibilitate solicitant. Trimite la email: constantin@gestiunepfa.ro, urmatoarele documente:

  • Copia certificatului de inregistrare a PFA la Registrul Comertului;
  • Certificatele constatatoare de la Registrul Comertului;
  • Declaratia Unica 2020;

2. Daca esti eligibil, iti trimitem si ne semnezi imputernicirea si contractul de prestari serivicii, pentru depunerea cererii. Ni le trimiti pe email scanate si apoi prin posta, in original. Dupa ce primi documentele de la tine, scanate in prima faza, te inregistram in platforma si semnam electronic toate documentele cu certificatul digital pe care il avem.

3. Daca finantare se acorda si am primit documentele in original de la tine, semnam contractul de finantare si asteptam incasarea banilor in contul tau deschis la banca partenera. Dupa incasare ne faci plata serviciului din disponibilitatile tale, conform facturii emise de noi.

4. In termen de 90 de zile se utilizeaza finantarea pentru achizitii eligibile, vezi lista mai jos. Iti spunem daca ceea ce vrei sa cumperi este sau nu este eligibil.

5. Dupa utilizarea finantarii, intocmim raportul de progres si il trimitem catre Ministerul Economiei;

6. Daca este cazul si intri in esantionul de control, te ajutam cu toate informatiile necesare;

Care sunt criteriile de acordare a grantului:

  1. Activitatea PFA a inceput inainte de 1 februarie 2020;
  2. Contul bancar dedicat se va deschide la una dintre bancile partenere: BANCA ROMÂNEASCĂ S.A., OTP BANK ROMÂNIA S.A., BRD GROUPE SOCIETE GENERALE S.A., BANCA TRANSILVANIA, BANCA COMERCIALĂ ROMÂNĂ S.A., CEC BANK S.A., RAIFFEISEN BANK S.A.
  3. Domeniile de activitate eligibile pentru PFA sunt:

    Care sunt cheltuielile eligibile:

    • Grantul va fi pus la dispozitia benficiarului intr-un cont dedicat, deschis de banca partenera, din care se fac plati conform listei de cheltuieli eligibile;
    • Ajutor Financiar Nerambursabil sub formă forfetară – maxim 2000 euro/beneficiar (9.679 lei), la cursul InfoRegio valabil în luna înscrierii, sumă care poate reprezenta 100% din valoarea cheltuielilor eligibile aferente măsurii.

    4.3.1. (1) Obiectul finanţării trebuie să se încadreze în una sau mai multe din următoarele categorii eligibile:

    1. cheltuieli privind stocurile de materii prime, materiale, mărfuri, precum și alte categorii de stocuri necesare activității curente/operaționale desfășurate de beneficiari;
    2. datorii curente și restante față de furnizorii curenți, inclusiv față de furnizorii de utilități potrivit contractelor încheiate;
    3. cheltuieli privind chiria pe bază de contract încheiat, pentru sediul social/punctul de lucru unde se desfășoară activitatea pentru care se solicită finanțare;
    4. cheltuieli privind achiziția de servicii și reparații necesare activității curente de bază, cu excepția serviciilor de consultanță, studii și alte categorii de servicii indirecte cu activitatea curentă;
    5. cheltuieli privind echipamentele de protecție medicală, inclusiv materiale de dezinfecție pentru protecția împotriva răspândirii virusului SARS-CoV- 2;
    6. cheltuieli privind achiziția de obiecte de inventar, inclusiv obiecte de inventar de natura mijloacelor fixe necesare pentru reluarea activității curente;
    7. cheltuieli privind achiziția de echipamente, utilaje, instalații, tehnologii, dotări independente necesare pentru reluarea activității;
    8. cheltuieli privind plata datoriilor către bugetul statului.

    (2) Verificarea asigurării tipurilor de cheltuieli eligibile se face după depunerea decontului pe eșantion de 1% în scopul validării justificării sumei forfetare.

    (3) Beneficiarii de microgranturi vor da o declarație pe proprie răspundere în aplicația de înscriere prin care își vor asuma faptul că utilizarea microgranturilor în alte scopuri decât cele prevăzute de prezenta ordonanță de urgență atrage după sine recuperarea ajutorului de stat acordat împreună cu plata accesoriilor pentru recuperarea ajutorului de stat.

    (4) Nu sunt eligibile cheltuielile aferente salariilor, achiziţiilor de bunuri second-hand, nu sunt permise achizițiile în sistem leasing, iar cheltuielile cu chiria activelor corporale nu sunt eligibile, cu excepția cheltuielilor privind chiria pe bază de contract încheiat, pentru sediul social/punctul de lucru unde se desfășoară activitatea pentru care se solicită finanțare .

    (5) Cheltuiala cu taxa pe valoarea adăugată este eligibilă dacă este nerecuperabilă.

    (6) Pentru decontarea datoriilor sunt eligibile și facturile emise anterior semnării contractului care vor fi achitate din micrograntul acordat în cadrul măsurii, după data semnării contractului;

    (7) Cheltuielile cu consultanța nu sunt eligibile în cadrul prezentei măsuri.

    4.3.2 Codul CAEN pentru care aplicatul solicită finanțare trebuie să fie autorizat la momentul înscrierii în cadrul etapei 2 descrise la art. 5.1 alin. (2) lit. b).

    Atentie! Trebuie intocmita contabilitatea imediat dupa terminarea anului fiscal. De aceea vei primi GRATUIT:

    BONUS

    Produsul are valoarea de 197 lei si include acces si abonament pentru 12 luni la actualizari si completari.

    Despre noi

    Blogul cu informatii fiscale si contabile, inceput acum ​8 ani si dedicat persoanelor fizice si activitatilor independende care realizeaza diferite categorii de venituri.

    Un proiect inceput​ la sfarsitul anului 2018, cu aplicatii simple pentru calculul venitului net realizat ​pentru diferite ​surse de venituri si sisteme de impozitare. Accesul la aplicatii este gratuit.