fbpx

Consultanta accesare grant 2.000 euro

968.00lei

Nu se comanda! Serviciul se plateste numai daca se aproba finantarea si cei 2.000 de euro intra in contul tau. Trimite documentele pentru verificare. Vezi detalii mai jos.

altce Plata cu cardul prin Mobilay.

Plata cu numerar sau cu transfer bancar in cont la Banca Transilvania.

Actualizare 11 Ianuarie 2021:
Interviu cu Ministrul Economiei, Claudiu Nasui, pentru site-ul Startupcafe:

  • Redeschiderea Măsurii 1 – când?!

StartupCafe.ro: La Măsura 1 mai vreți să redeschideți o sesiune de înscrieri?

Claudiu Năsui: Da, eu sunt favorabil acestui lucru, dar trebuie să vedem cum facem, pentru că prioritatea este Măsura 2, apoi Măsura 3 și ajutorul pentru HoReCa.

StartupCafe.ro: Deci 41,5 milioane de euro – acel buget rămas necheltuit la Măsura 1…

Claudiu Năsui: Vedem cum facem… Ieri am fost la Ministerul Fondurilor Europene tocmai pentru a găsi finanțare adecvată și pentru HoReCa și inclusiv pentru Măsura 3 trebuie găsite surse.

StartupCafe.ro: Deci nu ne așteptăm – pentru că fostul ministru spunea că undeva în februarie-martie ar fi vrut să dea drumul la o nouă sesiune pe Măsura 1.

Claudiu Năsui: Fac totul foarte transparent, nu ascundem nimic sub preș și deocamdată focusul este acesta.

StartupCafe.ro: Deci mai durează o redeschidere la Măsura 1, trebuie să vă eliberați de ceea ce aveți pe masă?

Claudiu Năsui: Deocamdată trebuie să meargă ce avem. Politicul, îmi pare rău, în România, are ambiții mari și apoi au capacitate administrativă care e prin definiție limitată. Deci trebuie să putem și livra ceea ce promitem.

Interviul complet la acest link.

Asteptam ca Ministerul Economiei sa anunte a doua sesiune de depunere a cererilor pentru micrograntul de 2.000 euro. Pana atunci:

  • Verificam daca esti eligibil pentru micrograntul de 2.000 euro, trebuie sa ne trimiti documentele de mai jos;
  • Daca esti eligibil, te inregistram in sistem si la momentul deschiderii sesiunii ramane doar sa iti depunem rapid cererea;

Serviciul de consultanta pentru accesarea micro-grantului include:

1. Te inscriem in aplicatia MEEMA pe contul nostru, semnam electronic toate documentele si declaratiile cu certificatul nostru.
2. Depunerea cererii pentru accesarea micro-grantului de 2.000 euro (9.679 lei) si semnarea contractului de finantare;

3. Consultanta pentru utilizarea finantarii, pentru cheltuieli eligibile conform procedurii si in raport cu codul CAEN al solicitantului;

4. Intocmirea raportului de progres si transmiterea acestuia catre Ministerul Economiei.

Care sunt etapele:

1.  Verificare eligibilitate solicitant. Trimite la email: constantin@gestiunepfa.ro, urmatoarele documente, de pe adresa de email a solicitantului:

  • Copia certificatului de inregistrare a PFA la Registrul Comertului, sau copia CIF pentru profesii liberale;
  • Certificatele constatatoare de la Registrul Comertului (daca ai mai multe coduri CAEN);
  • Declaratia Unica 2020;

2. Iti trimitem si ne semnezi imputernicirea si contractul de prestari serivicii, pentru depunerea cererii. Ni le trimiti pe email scanate si apoi prin posta, in original. Dupa ce primim documentele de la tine, scanate in prima faza, te inregistram in platforma si semnam electronic toate documentele cu certificatul digital pe care il avem.

3. Daca finantare se acorda si am primit documentele in original de la tine, semnam contractul de finantare si asteptam incasarea banilor in contul tau deschis la banca partenera. Dupa incasare ne faci plata serviciului din disponibilitatile tale, conform facturii emise de noi.

4. In termen de 90 de zile trebuie sa cheltuiesti banii pe bunuri si servicii din categoriile acceptate, vezi lista mai jos. Iti spunem daca ceea ce vrei sa cumperi este in lista de cheltuieli acoperite de grant.

5. Dupa utilizarea finantarii, intocmim raportul de progres si il trimitem catre Ministerul Economiei;

6. Daca este cazul si intri in esantionul de control, te ajutam cu toate informatiile necesare;

Pretul serviciului reprezinta 10% din valoarea grantului, adica 968 lei

Serviciul se plateste dupa incasarea finantarii in contul tau de la banca partenera. Acest cost nu este eligibil pentru finantare din grantul acordat. Trebuie sa-l platesti din disponibilitatile tale, dar poti folosi grantul pentru alte cheltuieli curente si deci se compenseaza.

Care sunt criteriile de acordare a grantului:

    1. Activitatea PFA a inceput inainte de 1 octombrie 2019;
    2. Contul bancar dedicat se va deschide la una dintre bancile partenere: BANCA ROMÂNEASCĂ S.A., OTP BANK ROMÂNIA S.A., BRD GROUPE SOCIETE GENERALE S.A., BANCA TRANSILVANIA, BANCA COMERCIALĂ ROMÂNĂ S.A., CEC BANK S.A., RAIFFEISEN BANK S.A., UNICREDIT BANK SA
    3. Domeniile de activitate eligibile sunt cele din lista de mai jos, plus cele adaugate de Parlament:
  • CAEN 6920 Activitati de contabilitate si audit financiar, consultanta în domeniul fiscal;
  • CAEN 8230 Activitati de organizare a expozițiilor, târgurilor și congreselor;
  • CAEN 9311 Activitati ale bazelor sportive;
  • CAEN 9312 Activitati ale cluburilor sportive;

    Important cu privire la PFA si CMI, aceste nu sunt restrictionate de codul CAEN dar trebuie sa depuna o adeverinta daca au implicate in activitati medicale impotriva COVID-19. Conform procedurii, sunt eligibile:

    c) PFA/CMI, dacă au fost implicate în transportul, echiparea, evaluarea, diagnosticarea și tratamentul pacienților diagnosticați cu COVID-19, care nu au beneficiat de stimulentul medical acordat în baza Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 43/2020 pentru aprobarea unor măsuri de sprijin decontate din fonduri europene, ca urmare a răspândirii coronavirusului COVID-19, pe perioada stării de urgență, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 82/2020. Dovada implicării în activitățile legate de COVID-19, dar și pentru neacordarea stimulentului medical se face prin completarea unei adeverințe-formular și încărcarea acesteia în aplicația de înscriere, emisă de unitatea sanitară unde a prestat serviciul beneficiarul/direcția de sănătate publică județeană, după caz (Anexa 3).

    Care sunt cheltuielile eligibile:

    • Grantul va fi pus la dispozitia benficiarului intr-un cont dedicat, deschis de banca partenera, din care se fac plati conform listei de cheltuieli eligibile;
    • Ajutor Financiar Nerambursabil sub formă forfetară – maxim 2000 euro/beneficiar (9.679 lei), la cursul InfoRegio valabil în luna înscrierii, sumă care poate reprezenta 100% din valoarea cheltuielilor eligibile aferente măsurii.

    4.3.1. (1) Obiectul finanţării trebuie să se încadreze în una sau mai multe din următoarele categorii eligibile:

    1. cheltuieli privind stocurile de materii prime, materiale, mărfuri, precum și alte categorii de stocuri necesare activității curente/operaționale desfășurate de beneficiari;
    2. datorii curente și restante față de furnizorii curenți, inclusiv față de furnizorii de utilități potrivit contractelor încheiate;
    3. cheltuieli privind chiria pe bază de contract încheiat, pentru sediul social/punctul de lucru unde se desfășoară activitatea pentru care se solicită finanțare;
    4. cheltuieli privind achiziția de servicii și reparații necesare activității curente de bază, cu excepția serviciilor de consultanță, studii și alte categorii de servicii indirecte cu activitatea curentă;
    5. cheltuieli privind echipamentele de protecție medicală, inclusiv materiale de dezinfecție pentru protecția împotriva răspândirii virusului SARS-CoV- 2;
    6. cheltuieli privind achiziția de obiecte de inventar, inclusiv obiecte de inventar de natura mijloacelor fixe necesare pentru reluarea activității curente;
    7. cheltuieli privind achiziția de echipamente, utilaje, instalații, tehnologii, dotări independente necesare pentru reluarea activității;
    8. cheltuieli privind plata datoriilor către bugetul statului.

    (2) Verificarea asigurării tipurilor de cheltuieli eligibile se face după depunerea decontului pe eșantion de 1% în scopul validării justificării sumei forfetare.

    (3) Beneficiarii de microgranturi vor da o declarație pe proprie răspundere în aplicația de înscriere prin care își vor asuma faptul că utilizarea microgranturilor în alte scopuri decât cele prevăzute de prezenta ordonanță de urgență atrage după sine recuperarea ajutorului de stat acordat împreună cu plata accesoriilor pentru recuperarea ajutorului de stat.

    (4) Nu sunt eligibile cheltuielile aferente salariilor, achiziţiilor de bunuri second-hand, nu sunt permise achizițiile în sistem leasing, iar cheltuielile cu chiria activelor corporale nu sunt eligibile, cu excepția cheltuielilor privind chiria pe bază de contract încheiat, pentru sediul social/punctul de lucru unde se desfășoară activitatea pentru care se solicită finanțare .

    (5) Cheltuiala cu taxa pe valoarea adăugată este eligibilă dacă este nerecuperabilă.

    (6) Pentru decontarea datoriilor sunt eligibile și facturile emise anterior semnării contractului care vor fi achitate din micrograntul acordat în cadrul măsurii, după data semnării contractului;

    (7) Cheltuielile cu consultanța nu sunt eligibile în cadrul prezentei măsuri.

    4.3.2 Codul CAEN pentru care aplicatul solicită finanțare trebuie să fie autorizat la momentul înscrierii în cadrul etapei 2 descrise la art. 5.1 alin. (2) lit. b).

    Atentie! Trebuie intocmita contabilitatea imediat dupa terminarea anului fiscal. De aceea vei primi GRATUIT:

    BONUS

    Produsul are valoarea de 197 lei si include acces si abonament pentru 12 luni la actualizari si completari.

    Despre noi

    Blogul cu informatii fiscale si contabile, inceput acum ​8 ani si dedicat persoanelor fizice si activitatilor independende care realizeaza diferite categorii de venituri.

    Un proiect inceput​ la sfarsitul anului 2018, cu aplicatii simple pentru calculul venitului net realizat ​pentru diferite ​surse de venituri si sisteme de impozitare. Accesul la aplicatii este gratuit.