fbpx
-39%

Acces complet la toate solutiile Ghid PFA

(12 recenzii de la clienți)

297.00lei / an

  • Ultima actualizare: 23 August 2021!
  • Include abonament pentru 12 luni la actualizari si completari!
  • Versiune Online, accesibila oricand si de oriunde pe perioada abonamentului!
  • 10% reducere – deductibil la calculul impozitului in sistem real!
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
banca transilvania

Plata cu cardul prin Mobilay sau

Plata cu numerar sau cu transfer bancar in cont la Banca Transilvania.

Achiziționează acum Acces Complet pentru Activități Independente si Persoane Fizice și ai acces la Modulul de Contabilitate în partidă simplă din aplicația Contapp, pentru întocmirea contabilității pe anul 2021!

Important! Orice abonament pentru activitati independente activat pe parcursul anului 2021 dau dreptul de acces la modulul de contabilitate din aplicatia Contapp.

Acces Complet pentru Persoane fizice si Activitati Independente

Cuprinde toate Ghidurile si Solutiile dezvoltate pentru Activitatile Independende impozitate cu norme de venit sau in sistem real si acopera si categoriile de venit obtinute de persoanele fizice:

  • venituri din investitii: dobanzi, dividende, fonduri de investiti, titluri financiare,
  • venituri din cedarea folosintei bunurilor,
  • venituri din drepturi de proprietate intelectuala
  • venituri din activitati agricole, silvicultura si piscicultura,
  • venituri din activitati sportive,
  • venituri din alte surse

O descriere completa si detaliata se gaseste pe pagina fiecarui pachet dedicat (apasa pentru detalii):

Pachetul este dedicat persoanelor fizice care desfasoara activitati economice organizate ca:

  • PFA – Persoana Fizica autorizata,
  • II – Intreprinderi Individuale,
  • PFI – Persoana Fizica Independenta,
  • IF – Intreprinderi Familiale,
  • Profesii Liberale inregistrate la organizatiile profesionale din care fac parte,
  • Altor categorii de activitati care aplica contabilitatea in partida simpla si activitati impuse cu norme de venit.
  • Persoane fizice care nu au inregistrata o forma de organizare si obtin venituri din: investitii, chirii, drepturi de autor, agricultura, alte surse, etc

Ghid complet pentru infiintarea si contabilitatea Activitatilor Independente:

  • PFA, PFI,
  • II, IF
  • Profesii Liberale

Declararea impozitului si contributiilor datorate de persoanele fizice care obtin venituri din: 

  • cedarea folosintei bunurilor
  • dividende, dobanzi, fonduri
  • agricultura si silvicultura

Ghid de completare a Declaratiei Unice in format PDF pentru toate categoriile de contribuabili:

  • PFA, II, IF
  • Profesii Liberale
  • Persoane fizice

Serviciul de consultanță

In Ghiduri ​gasesti raspunsuri la 99% din intrebarile pe care le ai. Suntem convinsi de acest lucru. De aceea este important sa citesti ghidurile inainte de a ne adresa o intrebare. ​Daca totusi nu gasest raspunsul​,​ Serviciul de Intrebari si Raspunsuri ​prin email este solutia ​pentru situatia ta speciala.

Cum functioneaza?

Ne trimiti intrebarile tale cele mai importante la suport@gestiunepfa.ro.

Prin contract avem obligatia sa ​iti raspundem in maxim ​5 zile lucratoare.

​In baza raspunsului nostru ​iei decizii corecte si legale pe care le aplici imediat.

Ce este inclus în Serviciul de Consultanță?

Serviciul include un abonament de Consultanta prin Email pentru un an de zile timp in care iti raspundem la un numar de pana la 15 intrebari. Fiecare persoana are o situatie unica, de aceea, pe langa informatiile din ghiduri, intrebarile au ca scop clarificarea fiecarui aspect individual pe care il intalnesti in activitatea ta.

Exemplu:

O persoana fizica obtine venituri din salarii si drepturi de proprietate intelectuala (sau din activitati independente). Valoarea venitului net din drepturi de proprietate intelectuala sau activitati independende este de 27.500 lei, care este sub plafonul minim de 12 salarii minime pe economie in 2021 de la care devine obligatorie plata asigurarilor CAS si CASS. Contribuabilul mai obtine 1.000 lei din dobanzi bancare.

In acest caz trebuie stabilit:

  • daca se platesc contributiile sociale?
  • cine declara venitul si ce sistem de impozitare se alege: sistem real sau retinere la sursa?
  • daca si cine depune declaratia unica?
  • ce se intampla daca contractul de munca se incheie in cursul anului?

Intrebarile pot fi simple sau complexe. De regula ni se cere sa confirmam operatii simple pe care le-am clarificat in Ghiduri. Sau sa confirmam ceea ce deja am scris. Suntem de acord ca unele persoane vor sa vada negru pe alb ca 10% din 27.856 reprezinta 2.786 lei, rotunjit. Le raspundem, dar acest lucru ne ia foarte mult timp. 

Tocmai de aceea am limitat numarul de intrebari incluse in abonamentul de consultanta dedicata, pentru a-ti raspunde la ceea ce este cu adevarat important si urgent in activitatea ta.

Cum poti achizitiona Serviciul de Consultanță?

Serviciul de consultanta este inclus in Ghidurile si pachetele de acces astfel:

Ultima actualizare

23 August 2021

23 August 2021 – S-a completat capitolul cu: Recalcularea si definitivarea contributiilor sociale, cu prevederi care se aplica incepand cu anul 2021.

S-au completat studiile de caz cu noi exemple:

  • Declaratia unica 2021 pentru activitati care incep in cursul anului
  • Declaratia unica 2021 pentru activitate incheiata in cursul anului

12 Iulie 2021 – S-a adaugat un nou capitol: Retinerea impozitului pe veniturile obtinute de nerezidenti din Romania. S-au dat 2 exemple:

  • Retinere impozit la plata de comisioane Paypal. S-a completat declaratia 100;
  • Solutie fiscala la plata comisioane Booking.com;
  • S-au adaugat certificate de rezidenta fiscala valabile in 2021 pentru: Booking, Facebook, Google, Shopify, Stripe.

19 Mai 2021 – S-a adaugat un nou studiu de caz: Compensarea si esalonarea obligatiilor fiscale. Restituirea platilor in plus. S-au dat 3 exemple:

  • completarea unei cereri de compensare in SPV;
  • completarea formularului D5 pentru esalonare;
  • completarea unei cereri de restituire plati in plus;

16 Aprilie 2021 – S-a adaugat un nou studiu de caz: Inchirierea in scop turistic a camerelor situate in locuinta personala.

S-a dat exemplu cu o persoana fizica, care inchiriaza pe perioada verii un apartament de 3 camere in Constanta. S-a aplicat codul fiscal din 2020, pentru veniturile din 2020 si noile prevederi ale codului fiscal din 2021, pentru veniturile din 2021. S-au completat 3 modele de Declaratii Unice.

16 Martie 2021 – S-au adaugat doua noi studii de caz:

  • Declaratia Unica 2021. Norma de venit redusa pe perioada starii de urgenta;
  • Reducere impozitului pentru contracte de chirie afectate de criza Covid;

S-au actualizat Ghidurile online cu modificarile aduse de OUG 13/2020.

15 Februarie 2021 – S-au actualizat ghidurile cu modele de declaratii completate pentru mai multe tipuri de venituri:

  • Declaratia Unica 2021. Contabilitatea veniturilor si cheltuielilor realizate in 2020 in sistem real.
  • Declaratia Unica 2021. Indemnizatia de ajutor pentru profesionisti: inregistrare si impozitare
  • Declaratia Unica 2021. Microgrant 2000 euro. Contabilitate si fiscalitate. Cheltuieli eligibile.
  • Declaratia unica 2021. Deducerea din impozit a costului cu achizitia casei de marcat.
  • Declaratia unica 2021 pentru norma de venit intreaga. Registrul de evidenta fiscala. Indemnizatii de ajutor. Deducere casa de marcat.
  • Declaratia Unica 2021. Norma de venit corectata. Completarea Registrului de Evidenta Fiscala.
  • Declaratia unica 2021 pentru contracte de chirie in lei cu CASS datorata
  • Declaratia unica 2021 pentru contracte de chirie in valuta si CASS datorata. Recalculare chiriilor in valuta.
  • Declaratia unica 2021 pentru contract de chirie in lei (cu rectificative).
  • Declaratia Unica 2021 pentru venituri din agricultura impuse cu norme de venit. CASS optional.
  • Declaratia Unica 2021 pentru venituri din dividende si fonduri de investitii
  • Declaratia unica 2021 completata pentru venituri din dividende si vanzare de actiuni la bursa din New York
  • Declaratia Unica 2021. Venituri din alte surse.

26 Ianuarie 2021. S-au actualizat capitolele:

  1. Declaratii depuse de Intreprinderile Familiale si alte asocieri
  2. Completarea declaratiilor 223, 204 si a declaratiei unice pentru un cabinet medical (asociere)

In studiul de caz (cabinet medical format din doi membri), s-a completat declaratia 204, 223 si Declaratia Unica 2021 pentru fiecare membru.

20 Ianuarie 2021. S-a adaugat modele completate cu Declaratia Unica 2021 la doua studii de caz din Ghiduri:

  1. Pentru activitati impuse in sistem real: Contabilitatea veniturilor si cheltuielilor realizate in 2020. Calculul impozitului si a contributiilor sociale. Registrul de evidenta fiscala.
  2. Norma de venit. Calculul impozitului si a contributiilor sociale. Registrul de evidenta fiscala.

S-a completat Declaratia Unica 2021, pentru fiecare studiu:

  • Declararea impozitului si a contributiilor sociale pentru activitatea desfasurata;
  • Calcularea impozitului si contributiilor pentru indemnizatiile de ajutor Covid-19;
  • Deducerea costului cu achizitia casei de marcat;

Bonus 1:

Abonament la ​Actualizari si ​Completari pentru o perioada de 12 LUNI!

Legislatia se modifica de la o saptamana la alta si ceea ce astazi este valabil, cand vei citi ghidul, nu va mai fi peste o saptamana. Problema este ca legislatia nu se aplica retroactiv si din aceasta cauza aplicam, in cursul aceluiasi an, mai multe coduri fiscale. Din acest motiv ai un abonament de 12 luni la actualizari si notificari ​​cu modificarea legislatiei. ​Ca sa faci fata cu brio “noutatilor saptamanale” la Codul Fiscal.

Bonus 2:

Intrebari si Raspunsuri de contabilitate si fiscalitate

In Ghidurile de mai sus ​gasesti raspunsuri la 99% din intrebarile pe care le ai. Suntem convinsi de acest lucru. De aceea este foarte important sa citesti Ghidurile inainte de a ne adresa o intrebare. Daca totusi nu gasesti rezolvarea​,​ Serviciul de Intrebari si Raspunsuri ​prin email este solutia ​pentru situatia ta speciala. ​​Fiecare activitate are situatii particulare si de aceea ne-am gandit sa adaugam in solutiile noastre si un serviciu dedicat de ​consultanta cu un numar limitat de intrebari.

REGULAMENT INTREBARI SI RASPUNSURI DE CONTABILITATE SI FISCALITATE

Aceasta pagina face parte integranta din Termenii si Conditiile siteului gestiunepfa.ro.

Acceptarea termenilor si conditiilor site-ului la momentul plasarii comenzii implica si acceptarea conditiilor din aceasta pagina.

Art 1. Consultantul identificat cu datele de mai jos va raspunde beneficiarului la un numar de 5 sau 10 intrebari, in functie de produsul achizitionat de beneficiar.

Beneficiarul poate face dovada achizitiei unui produs cu factura si plata eferenta:

  • Acces Complet la toate ghidurile si serviciile – 15 intrebari si raspunsuri;
  • Pachet complet pentru Activitati Independente – 10 intrebari si raspunsuri;
  • Pachet de contabilitate pentru activitati Independente impuse in sistem real – 5 intrebari si raspunsuri;
  • Pachet pentru contabilitatea activitatilor independente impuse la norma de venit – 5 intrebari si raspunsuri;
  • Pachet complet Declaratia Unica pentru persoane fizice – 5 intrebari si raspunsuri;

CONSULTANT – SC Kronos Business Solutions Srl cu sediul : Str. Birnova, Nr 1, Bl M115, Ap 34, Sector 5, Bucuresti, 051161, inregistrata la Registrul Comertului cu nr J40/10237/2006, CUI 18787705, tel : +40 724 331 977, email : contact @ gestiunepfa.ro, reprezentata legal prin Cozma Constantin, in calitate de administrator.

Art 2. Serviciul de consultanta care face obiectul prezentului contract va fi asigurat prin intermediul emailului.
Pentru a putea adresa intrebari beneficiarul trebuie sa-si creeze un cont pe site-ul gestiunepfa.ro

Intrebarile vor fi trimise de catre beneficiar la adresa consultanta @ gestiunepfa.ro.

Beneficiarul va trimite o singura intrebare in fiecare email trimis.

Intrebarile pot fi urmarite si in sectiunea dedicata a site-ului: https://gestiunepfa.ro/suport-si-consultanta/

Art 3. Beneficiarul va fi identificat cu adresa de email cu care a inregistrat comanda pe site-ul https://gestiunepfa.ro/.
Beneficiarul este o persoana inregistrata sau doreste sa fie inregistrata ca:

  • Persoana fizica autorizata (PFA)
  • Intreprindere Individuala (II),
  • Intreprindere Familiala (IF),
  • Persoana Fizica Independenta (PFI),
  • Profesie Liberala,
  • Persoanele fizice, fara forma de organizare, care obtin venituri conform art. 4.

Art 4. In functie de tipul venitului, aria de cuprindere a intrebarilor se limiteaza la urmatoarele categorii de venituri:

  • venituri din activitati independente (inclusiv venituri din contracte de activitate sportiva),
  • venituri din profesii liberale
  • venituri din drepturi de proprietate intelectuala,
  • venituri din cedarea folosintei bunurilor,
  • venituri din investitii,
  • venituri din activitati agricole, silvicultura si piscicultura,
  • venituri din premii si din jocuri de noroc;
  • venituri din transferul proprietatilor imobiliare;
  • venituri din alte surse.

Art 5. Subiectele intrebarilor sunt din urmatoarele categorii:

  • infiintarea si inregistrarea de activitati economice la Registrul Comertului sau la ANAF;
  • organizarea si gestiunea contabila si fiscala a activitatii economice desfasurate de catre beneficiar;
  • declararea si plata impozitelor si a contributiilor la bugetul de stat;

Nu fac obiectul acestui contract:

  • intrebarile legate de legislatia muncii incluzand si legislatia concediilor de orice fel;
  • intrebarile care sunt specifice organizarii unei activiati economice; exemple: comert stradal, productia de pantofi, servicii medicale, etc.

Nu suntem specialisti in aceste domenii de activitate si nici in altele. Suntem specialisti in fiscalitatea si contabilitatea acestora.

Art 6. Timpul de raspuns. Consultantul va avea 5 zile lucratoare pentru a raspunde la intrebari, de la data si ora primirii emailului de la beneficiar.

Art 7. Consultantul este obligat sa raspunda la orice intrebare pe care beneficiarul o adreseaza. Raspunsul consultantului reprezinta opinia acestuia cu privire la intrebarea pusa de beneficiar obtinuta prin interpretarea textului legii si a experientei pe care consultantul o are in domeniul care face obiectul acestui contract. Raspunsul consultantului, desi este cu buna credinta si documentat conform legii, nu reprezinta sub nici o forma un angajament fața de beneficiar.

Art. 8. BENEFICIARUL este in totalitate responsabil cu privire la deciziile pe care le ia in administrarea afacerilor proprii și este pe deplin raspunzator de orice pierderi sau daune pe care le sufera ca urmare a acestor decizii.

Art. 9. BENEFICIARUL este unic raspunzator privind gestiunea bunurilor, valorilor imobiliare şi mobiliare, a marfurilor precum şi gestiunea resurselor financiare şi a lichiditaţilor aflate in patrimoniul sau; el raspunde de administrarea şi organizarea unitaţii patrimoniale proprii.

Art 10. Prezentul contract se incheie pe o durata de 12 luni, incepând de la data platii produsului achizitionat pe site-ul gestiunepfa.ro

Art. 11. Prezentul contract inceteaza de drept, fara a mai fi necesara intervenţia unui/unei tribunal arbitral/instanţe judecatoreşti:

  • la expirarea contractului;
  • in termen de 30 zile de la data platii contractului, daca beneficiarul se declara nemultumit de serviciile consultantului. In acest caz beneficiarul va solicita expres incetarea contractului print-un email folosind adresele stabilite la art. 2 si art. 3. Beneficiarul va primi integral in contul bancar pretul platit la data comenzii, conform facturii.

Art. 12. Parţile se obliga sa pastreze confidenţialitatea datelor, informaţiilor şi documentelor, ca urmare a aducerii la indeplinire a clauzelor prezentului contract, prin nefurnizarea datelor, rapoartelor şi studiilor catre terţi decât prin acordul parţilor (a celeilalte parţi).

Art. 13. In accepţiunea parţilor contractante, orice notificare adresata de una dintre acestea celeilalte parti este valabil indeplinita daca va fi transmisa la adresele de email prevazute la art.2 si art. 3 ale acestui contract.

Art. 14. Partile convin ca orice litigiu aparut din interpretarea si / sau derularea prezentului contract sa se finalizeze pe cale amiabila. Lipsa acordului intre parti conduce la supunerea litigiului institutiilor romane in drept, respectiv instanţei judecatoresti teritoriale competente sau Curtii de Arbitraj Comercial de pe lânga Camera de Comerţ şi Industrie a României din Bucuresti, conform reglementarilor de funcţionare ale acestora, dupa decizia unilaterala a BENEFICIARULUI.

Art. 15. Modificarea prezentului contract se face numai prin act adiţional (email) incheiat intre parţile contractante.

Art. 16. Prezentul contract, reprezinta voinţa parţilor şi inlatura orice alta inţelegere verbala dintre acestea, anterioara sau ulterioara incheierii lui.

​Intrebarile tale ajung in sectiunea de consultanta a site-ului​ de unde iti raspundem in cel mai scurt timp​!

Fără risc pentru tine! Garantăm 100% satisfacție sau returnarea banilor.

Dacă nu ești pe deplin mulțumit, ne trimiți un email în maxim 30 de zile de la data achiziției și îți dăm toți banii înapoi. Fără nicio întrebare din partea noastră și fără niciun cost pentru tine!

Suport Comenzi

Daca ​ai un cont la gestiunepfa.ro, te rog sa te autentifici aici inainte de a comanda.

Daca NU ai cont, acesta se va crea unul odata cu comanda. Trebuie doar sa ai o adresa de email corecta.

Dupa finalizarea comenzii si confirmarea platii, vei primi pe email instructiuni pentru accesarea solutiei comandate.

Întrebări Frecvente

Aici găsești toate răspunsurile pe care le cauți

​In primul rand diferenata consta in faptul ca persoanele fizice nu-​si inregistreaza activitatea nici la Registrul Comertului si nici la ANAF​. Pe cand Activitatile Independente se inregistreaza la Registrul Comertului si/sau la ANAF sub una din formele legale: PFA, PFI, II, IF, Profesie Liberala.​ Deci activitatile Independente se pot identifica cu numar de la Registrul Comertului, cu un Cod Unic de Identificare (CUI) sau un Cod de Identificare Fiscala (CIF).

In al doilea rand facem diferentierea dupa categoria de venit:

– Persoanele fizice obtin venituri din:  dividende, dobanzi, cedarea folosintei bunurilor, drepturi de proprietate intelectuala, agricultura, activitati sportive, jocuri de noroc, alte surse;

– Activitatile independente obtin venituri dintr-o activitate comerciala, de productie, prestari servii, profesie liberala pentru care sunt obligat​e sa conduca contabilitate in partida simpla sau cel putin sa completeze Registrul de ​Evidenta Fiscala.​

​​​Ambele categorii depun Declaratia Unica.

Modificarile la Codului Fiscal ​sunt saptamanale! Din pacate!!

O carte sau un CD nu mai este calea cea mai ​rapida de a va transmite informatiile de care aveti nevoie.

​Pana se produce cartea sau CD-ul, (poate dura luni de zile), legislatia se modifica de 5 ori​.

Si ​din acest motiv am ales versiunea online a Ghidurilor. Deci:

Ghidurile ​se acceseaza online, cu ​adresa de email si parola setata de tine. ​

Pentru accesare trebuie sa iti faci un cont pe site-ul nostru. Acest lucru dureaza mai putin de 1 minut.

Fiecare Ghid este format din capitole si ​subcapitole, fiecare ​trateaza o tema ​dedicata.

Pe măsură ce parcurgi ghidul gasesti legaturi care te conecteaza la ​documente de care ai nevoie in activitatea ta (documentele sunt in format PDF, Excel si Word).

​Accesarea online are mai multe beneficii:

  • Mai multa informatie si mai bogata in continut: text nelimitat, fotografii, linkuri, ​discutii, continut video etc;
  • ​Informatie mai organizata, mai usor de accesat, mai usor de actualizat si ​distribuita rapid utilizatorilor cu notificare;
  • ​Versiunea online ne-a permis sa adaugam solutii noi: Pachet pentru norme de venit, Intrebari si Raspunsuri, Calculator venit net;
  • Ghidurile se livreaza imediat, nu trebuie sa astepti ​sa vina posta sau curierul;
    ​In perioada de abonament de 12 ​LUNI, poti accesa ghidul oricand, de oriunde si de pe orice dispozitiv;
  • Ghidul se actualizeza ZILNIC, mult mai usor ​DECAT o carte sau un CD sau o arhiva trimisa pe email;
  • Poti printa ceea ce te intereseaza, daca vrei sa printezi sau poti salva in PDF;
  • ​Nu mai trebuie sa rasfoiesti sau sa derulezi, accesezi direct subiectul care te intereseaza;
  • Este interactiv, fiecare ghid avand un forum dedicat pentru discutii;
  • Formularele si documentele din anexa sunt editabile si le poti ​utiliza in cateva minute de la comanda;
  • Pret ​accesibil deoarece costurile sunt ​mai mici cu tehnologia; ​informatia organizata si expertiza noastra costa;
  • ​Versiunea online este prietena cu natura,​ consuma putina energie si nu produce deseuri.
  • ​Activitatilor Independente, asa cum au fost descrise mai sus​ cu Ghiduri pentru activitati Independente, impuse in sistem real sau la norma de venit.
  • ​​Persoanelor Fizice, asa cum au fost descrise mai sus​ cu Ghidul – Declaratia Unica pentru persoane fizice.

Ghidul PFA este necesar oricarei persoane fizice care desfasoara activitati economice, indiferent de forma de organizare, care sunt obligate sa intocmeasca contabilitatea in partida simpla.

Termenul generic de persoană fizică autorizată – PFA desemnează acea persoană care are autorizație de la Registrul Comerțului sau de la Administrația Financiară sau de la alte institutii (organizatii profesionale) pentru a desfășura o activitate economică sub una din următoarele forme de înregistrare:

  • Persoane fizice fara forme de organizare economica,
  • Persoană fizică autorizată – PFA,
  • Întreprindere Individuală – ÎI,
  • Întreprindere Familială – ÎF,
  • Persoana Fizica Independenta – PFI,
  • Profesii Liberale: cabinete medicale, notariat, avocatura, cadastru, cabinete de psihologie, etc.

Toate aceste persoane sunt obligate sa intocmeasca Registrul Jurnal de Incasari si Plati si Registrul de Evidenta Fiscala, sa determine venitul net anual ca diferenta intre cheltuielile deductibile si veniturile obtinute in cursul anului si sa depuna declratia unica. In functie de situatia fiscala a fiecaruia se depun si declaratia 300, 301, 394.

Important!
Daca ai deja un cont inregistrat pe site, te rugam sa te autentifici inainte de a plasa o comanda. Daca nu aveti un cont, se va crea unul odata cu plasarea comenzii. Parola va fi trimisa pe email.

Pasul 1: Selectează produsul care te interesează

Citește cu atenție descrierea fiecărui produs și alege produsul/serviciul de care ai nevoie. Apasa butonul galben ​Adauga in Contul tau…pentru a merge mai departe.

Important! Se poate plati cu cardul ​bancar sau ​in cont la Banca Transilvania​. ​Platile​ NU ​SUNT ​AUTOMATE.​ Dupa 12 LUNI, utilizatorul trebuie sa faca o plata manuala pentru prelungirea abonamentului. Un email va fi trimis cu 2 saptamani inainte de expirare. Daca utilizatorul nu ​doreste prelungirea, ​va ​ramane cu contul gratuit ​la site.

Pasul 2: Datele de facturare

Te rugăm să introduci cu atenție datele de facturare și adresa de email. ​

Important!
Daca ai un cupon de promotie te rog apasa pe link-ul din finalizare comanda pentru a introducere codul si a obtine reducerea. Link-ul se afla in deasupra ecranulului cu datele de facturare.

Pasul 3: Alege metoda de plata si apasa butonul PLASEAZA COMANDA

a) Plata imediata prin MobilPay.ro cu card de debit/credit. Vei fi directionat catre pagina securizata a MobilPay.ro. Dupa confirmarea automata a platii ghidul ajunge imediat in emailul tau.

Nu contează în ce monedă a fost emis cardul tău, MobilPay.ro face automat schimbul valutar. Nu vei plăti nicio taxa deoarece MobilPay.ro nu taxează pe cei care cumpăra online.

Important: nu prelucrăm și nu stocăm datele cardului si nici datele personale ale posesorului de card. Plata se face prin intermediul unui procesator de plați recunoscut care oferă siguranță maximă la procesarea de plați. Nicio informație legata de cardul tău nu va ajunge în posesia noastră!

b) Daca alegi plata prin transfer în contul bancar, vei primi pe email factura care include toate detaliile de plata.

Dacă ai internet banking poți face plata imediat, altfel trebuie sa mergi la o sucursala a băncii Transilvania si sa depui in contul Kronos Business Solutions SRL contravaloarea ghidului.

Datele de facturare sunt:

  • Kronos Business Solutions srl,
  • CUI: 18787705
  • Banca Transilvania – Suc. Crangasi
  • IBAN: RO26 BTRL RONC RT03 3459 0601
  • Plata Ghid PFA comanda nr….

Important!
​La plasarea comenzii ecranul se va bloca pentru cateva secunde: plasarea unei comenzi noi consuma cele mai multe resurse IT: se creeaza utilizator, drepturi de acces, facturi, emailuri, etc. ​Acest lucru se intampla doar ​in acest caz.

De retinut:
Abonamentul incepe de la data confirmarii platii. Nu de la data comenzii sau a facturii proforma. Daca ai platit cu cardul confirmarea platii si accesul ​la ghid este imediat. Daca ai platit in cont la Banca Transilvania, abonamentul incepe in momentul in care se confirma plata de catre noi. Nu pierzi nici un minut din abonamentul la actualizari si notificari.

După confirmarea plății vei ​avea acces automat la Ghidurile si aplicatiile comandate.

​In functie de metoda de plata aleasa:

  • dacă plata a fost făcuta prin card bancar, cu Mobilpay.ro, confirmarea plații se face automat si vei putea accesa imediat Ghidurile si aplicatiile;
  • dacă plata s-a făcut prin OP bancar, internet banking sau numerar la ghiseul Bancii Transilvania, trebuie sa facem confirmarea manuala a platii tale si e nevoie de maxim o zi lucratoare pentru incasa banii trimisi de tine. Banca Transilvania ne anunta prin SMS cand intra banii in cont.
  • Daca platesti cu OP sau prin internet banking, putem grabi procesul de confirmare a platii: trimite-ne o copie dupa OP sau un print screen din aplicatia de internet banking cu confirmarea platii, sau un extras bancar.

Important: nu ezita sa ne contactezi daca intampini dificultati sau erori!

Telefon: 0724 331 977

Achizitia este deductibila la calculul impozitului pe venitul net (daca PFA sau SC este deja infiintata) cat si pentru cele care se vor infiinta cu conditia ca data infiintarii sa fie in aceeasi luna cu data facturii.

Imediat ce avem confirmarea plații vei avea în email factura fiscala o data cu ghidul. Aceasta poate fi eliberata atât pe numele titularului, persoana fizica sau pe numele persoanei fizice autorizate daca este deja înființată (sau intreprindere individuala/intreprindere familiala, dupa caz), sau pe numele unei societati comerciale.

Ghidul nu are un capitol dedicat calcului si declararii TVA. Mecanismul TVA este complex si necesita cunostinte si exeperienta in domeniul contabilitatii. Recomand apelarea la serviciile unui expert contabil atunci cand devii platitor de TVA. Ne poti contacta daca ai nevoie de ​servicii profesionale de contabilitate.

In Caietul Practic de contabilitate este inclus un exemplu de calcul, care iti arata principiul de functionare al TVA. Acest exemplu te poata ajuta sa decizi daca te faci platitor sau nu de TVA. De asemenea te ajuta sa vezi cum functioneaza TVA si cum trebuie sa stabilesti pretul de vanzare al produselor si serviciilor tale, astfel incat sa nu iesi in pierdere sau chiar cum poti sa profiti de faptul ca esti platitor de TVA.

Ghidul nu are un capitol dedicat contabilitatii salariatiilor. Legislatia muncii este stufoasa si complexa, sunt multe formulare de completat pentru a fi in regula la un control de la Inspectia Muncii. De aceea recomand serviciile unui expert care sa gestioneze aceasta parte a activitatii tale. Ne poti contacta daca ai nevoie de ​servicii profesionale ​pentru administrarea salariatilor.

Atat in Ghidul de Contabilitate cat si in Caietul practic gasesti informatii legate de fiscalitatea salariilor si o comparatie cu celelalte forme de organizare a unei afaceri – PFA, Microintreprindere sau SC fara salariati. Te ajuta sa alegi cea mai avantajoasa forma de organizare pentru tine.

Important! Ai acces GRATUIT la actualizarile si completarile aduse Ghidurilor pe care le-ai comandat pe o perioada de 12 luni de la data PLATII (nu de la data facturii sau data comenzii). Vei primi notificari pe email cu actualizarile efectuate. Verifica aici ultimele actualizari:

Ghid PFA

Ghid PFA este creat și susținut de oameni cu experiență de peste 15 ani în antreprenoriat și în consultanța financiar-contabila.

Ghid PFA ofera de peste 9 ani informatii, solutii de contabilitate si consultanta Activitatilor Independente si Persoanelor Fizice care desfasoara activitati economice si completeaza Declaratia Unica pentru plata contributiilor sociale si a impozitului pe venitul realizat!

Ghid PFA este o solutie dedicata nespecialistilor cu scopul de a-i ajuta sa-si indeplineasca cu succes obligatiile rezultate ca urmare a obtinerii de venituri din diferite surse! Obiectivul nostru este sa explicam legislatia pe intelesul tau, sa-ti dam cat mai multe exemple concrete, sa te ajutam cu indrumari precise la calcule si la completarea declaratiilor si registrelor.

Ghid PFA este asistentul tau contabil si fiscal! Partenerul tau pentru cel putin 12 luni!

Constantin Cozma

coordonator proiect

Sunt economist, absolvent ASE Bucuresti, Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune. Din 2012 sunt specializat in consultanta contabila si fiscala a persoanelor fizice care desfasoara activitati economice, indiferent de forma lor de organizare. Sunt partener intr-un grup de firme care au ca obiect de activitate consultanta de afaceri si financiar-contabila; sunt la randul meu titularul unei intreprinderi individuale.

Cred, ca antreprenor în primul rând, că pentru a obține mai multă prosperitate trebuie să oferim cât mai multă valoare clienților noștri, pentru ca și ei să obțină la rândul lor mai multă prosperitate (…și bani să ne cumpere serviciile sau produsele). Așa funcționează o societate prosperă și din acest motiv funcționează si Ghid PFA!

Despre noi

Blogul cu informatii fiscale si contabile, inceput acum 10 ani si dedicat persoanelor fizice si activitatilor independende care realizeaza diferite categorii de venituri.

Un proiect inceput la sfarsitul anului 2018, cu aplicatii simple pentru calculul venitului net realizat pentru diferite surse de venituri si sisteme de impozitare. Accesul la aplicatii este gratuit.

Ultima actualizare

23 August 2021

23 August 2021 – S-a completat capitolul cu: Recalcularea si definitivarea contributiilor sociale, cu prevederi care se aplica incepand cu anul 2021.

S-au completat studiile de caz cu noi exemple:

  • Declaratia unica 2021 pentru activitati care incep in cursul anului
  • Declaratia unica 2021 pentru activitate incheiata in cursul anului

12 Iulie 2021 – S-a adaugat un nou capitol: Retinerea impozitului pe veniturile obtinute de nerezidenti din Romania. S-au dat 2 exemple:

  • Retinere impozit la plata de comisioane Paypal. S-a completat declaratia 100;
  • Solutie fiscala la plata comisioane Booking.com;
  • S-au adaugat certificate de rezidenta fiscala valabile in 2021 pentru: Booking, Facebook, Google, Shopify, Stripe.

19 Mai 2021 – S-a adaugat un nou studiu de caz: Compensarea si esalonarea obligatiilor fiscale. Restituirea platilor in plus. S-au dat 3 exemple:

  • completarea unei cereri de compensare in SPV;
  • completarea formularului D5 pentru esalonare;
  • completarea unei cereri de restituire plati in plus;

16 Aprilie 2021 – S-a adaugat un nou studiu de caz: Inchirierea in scop turistic a camerelor situate in locuinta personala.

S-a dat exemplu cu o persoana fizica, care inchiriaza pe perioada verii un apartament de 3 camere in Constanta. S-a aplicat codul fiscal din 2020, pentru veniturile din 2020 si noile prevederi ale codului fiscal din 2021, pentru veniturile din 2021. S-au completat 3 modele de Declaratii Unice.

16 Martie 2021 – S-au adaugat doua noi studii de caz:

  • Declaratia Unica 2021. Norma de venit redusa pe perioada starii de urgenta;
  • Reducere impozitului pentru contracte de chirie afectate de criza Covid;

S-au actualizat Ghidurile online cu modificarile aduse de OUG 13/2020.

15 Februarie 2021 – S-au actualizat ghidurile cu modele de declaratii completate pentru mai multe tipuri de venituri:

  • Declaratia Unica 2021. Contabilitatea veniturilor si cheltuielilor realizate in 2020 in sistem real.
  • Declaratia Unica 2021. Indemnizatia de ajutor pentru profesionisti: inregistrare si impozitare
  • Declaratia Unica 2021. Microgrant 2000 euro. Contabilitate si fiscalitate. Cheltuieli eligibile.
  • Declaratia unica 2021. Deducerea din impozit a costului cu achizitia casei de marcat.
  • Declaratia unica 2021 pentru norma de venit intreaga. Registrul de evidenta fiscala. Indemnizatii de ajutor. Deducere casa de marcat.
  • Declaratia Unica 2021. Norma de venit corectata. Completarea Registrului de Evidenta Fiscala.
  • Declaratia unica 2021 pentru contracte de chirie in lei cu CASS datorata
  • Declaratia unica 2021 pentru contracte de chirie in valuta si CASS datorata. Recalculare chiriilor in valuta.
  • Declaratia unica 2021 pentru contract de chirie in lei (cu rectificative).
  • Declaratia Unica 2021 pentru venituri din agricultura impuse cu norme de venit. CASS optional.
  • Declaratia Unica 2021 pentru venituri din dividende si fonduri de investitii
  • Declaratia unica 2021 completata pentru venituri din dividende si vanzare de actiuni la bursa din New York
  • Declaratia Unica 2021. Venituri din alte surse.

26 Ianuarie 2021. S-au actualizat capitolele:

  1. Declaratii depuse de Intreprinderile Familiale si alte asocieri
  2. Completarea declaratiilor 223, 204 si a declaratiei unice pentru un cabinet medical (asociere)

In studiul de caz (cabinet medical format din doi membri), s-a completat declaratia 204, 223 si Declaratia Unica 2021 pentru fiecare membru.

20 Ianuarie 2021. S-a adaugat modele completate cu Declaratia Unica 2021 la doua studii de caz din Ghiduri:

  1. Pentru activitati impuse in sistem real: Contabilitatea veniturilor si cheltuielilor realizate in 2020. Calculul impozitului si a contributiilor sociale. Registrul de evidenta fiscala.
  2. Norma de venit. Calculul impozitului si a contributiilor sociale. Registrul de evidenta fiscala.

S-a completat Declaratia Unica 2021, pentru fiecare studiu:

  • Declararea impozitului si a contributiilor sociale pentru activitatea desfasurata;
  • Calcularea impozitului si contributiilor pentru indemnizatiile de ajutor Covid-19;
  • Deducerea costului cu achizitia casei de marcat;

12 recenzii pentru Acces complet la toate solutiile Ghid PFA

5,0
Based on 12 reviews
5 stele
100%
4 stele
0%
3 stele
0%
2 stele
0%
1 stea
0%
  1. MARIANA PATRICHI (proprietar verificat)

    fiind termenul de depunere 25 mai inca nu am parcurs ghidurile..pana acum e ok

    • Constantin (store manager)

      Va multumim pentru raspuns. Asteptam sugestii de la dvs, dupa ce le cititi.

  2. Anonim (proprietar verificat)

    Am reusit sa-mi infiintez un pfa, folosind ghidul am reusit sa inteleg mai multe aspecte de fiscalitate.

    Am primit raspuns si ajutor prin 2 intrebari prin ticket de contabilitate/fiscalitate.

    Multumesc frumos!

    • Constantin (store manager)

      Va multumim pentru apreciere si ne bucuram ca v-am fost de ales.

  3. GHITESCU MIHAELA-CARMEN (proprietar verificat)

    Foarte util!

    • Constantin (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

  4. Nistor MAIEREAN (proprietar verificat)

    Foarte bun

    • Constantin (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

  5. Razvan (proprietar verificat)

    Pentru cei care vor sa inteleaga cum functioneaza contabiltitatea PFA si nu doar sa predea totul unui contabil, este o solutie utila. Am clarificat mai multe aspecte citind ghidul si-sau prin intrebari directe. Mi-a luat si mi-ar fi luat mult mai mult prin cautari direct pe google. O sugestie: o varianta gen ‘Ghid rapid’ care sintetizeze minimul de informatii pentru gestiunea unui pfa in cursul anului (daca sunt modificari legistative relevante in coul an, date limita, obiligatii, declaratie si documente contabile minime) pe pasi de facut in practica. In ghidul actual sunt informatii, numai ca ia ceva timp consultarea-intelegerea lor pentru ne-specialisti. Ghidul rapid poate avea linkuri la ghidul per-larg care estein cotinuare util.

    • Constantin (store manager)

      Va multumim!

  6. Ana Craciun (proprietar verificat)

    Imi este de foarte ajutor.

  7. ADELA Z. (proprietar verificat)

    Un pachet complet ce m-a ajutat sa-mi autogestionez intreprinderea individuala din punct de vedere contabil, fara a fi necesara prezenta unui contabil sau a altor consultati. Cat despre pret, isi merita toti banii!

    • Constantin (store manager)

      Va multumesc pentru aprecieri si pentru colaborare!

  8. MORA (proprietar verificat)

    E ceva ……. ceeace doar cand ai in custodie simti ca ti-a lipsit ceva.

    • Constantin (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

  9. DUMITRU CATALIN (proprietar verificat)

    Acest pachet este foarte bun.Deocamdata nu am nicio nelamurire.Totul e foarte bine structurat.

    • Constantin Cozma (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

  10. Ana Craciun (proprietar verificat)

    Sunt foarte multumita si recunoscatoare pentru toate sfaturile si indrumarile primite pana acum prin intermediul acestei colaborari. Multumesc.

    • Constantin Cozma (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

  11. Liliana Dogioiu (proprietar verificat)

    Am primit raspunsuri la toate intrebarile foarte repede si benefieciez in continuare de consultanta prin email, ceeea ce este de mare ajutor.

  12. Livia-Daniela (proprietar verificat)

    Ușor de digerat, fără informații inutile.

    • Constantin Cozma (store manager)

      Va multumim pentru apreciere!

Adaugă o recenzie