fbpx

Acest subiect conține 1 răspuns are 2 voci și a fost actualizat ultima dată de  nicoleta71 acum 2 luni, 2 săptămâni.

  • Autor
    Mesaje
  • #55925
     PN 
    Participant

    Buna seara,

    Se pot utiliza in cadrul activitatii independente / profesiei liberare simultan facturi si chitante in format pretiparit cumparate de la librarie dar si facturi si chitante in format electronic generate de programe specializate (ex. IceFact, Smartbill etc) ?
    Pot avea serii si numere diferite pentru a nu se suprapune in cazul epuizarii numerelor alocate, respectiv cele tiparite seria XXX nr 01…50, iar cele generate electronic seria YYY nr. 01…50 ?
    Se poate continua in anul urmator folosirea numerelor neutilizate in anul precedent sau trebuie obligatoriu anulate si eventual continuat cu numerele urmatoare (ex 2018 a fost alocate numere de la 01 la 50 iar in 2019 de la 51 la 100)?
    In cate exemplare este legal si bine in acelasi timp sa fie emise facturile si chitantele: 2 sau 3 exemplare ?
    Care sunt regulile de arhivare si daca pe langa exemplarul nr. 2, care se depune in dosarul cu actele justificative ale activitatii, este necesar si exemplarul nr. 3 care sa fie pastrat si arhivat o perioada de timp (5 ani) /
    Cum se arhiveaza (salveaza) cele emise electronic si daca la un eventual control fiscal trebuie sa se prezinte programul care genereaza facturile cu intreaga sa arhiva ?
    Ce faci daca se strica calculatorul si nu mai poti recupera informatia – mai ales la programele gratuite ?
    Multumesc !

  • #67401
     nicoleta71 
    Participant

    Nu raspunde nimeni la aceasta intrebare? si eu am aceasi intrebare!

Trebuie să fii autentificat pentru a răspunde la acest subiect.

©2012-2019 Ghid PFA - Informatii fiscale si contabile pentru Persoane Fizice si Activitati Independente.

PF - PFI - PFA - II - IF - Profesii Liberale

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account