Etichetat: 

Acest subiect conține 3 răspunsuri are 3 voci și a fost actualizat ultima dată de  Constantin Cozma acum 1 lună.

  • Autor
    Mesaje
  • #14205
     pfa 
    Participant

    Va rog lamuriri:
    Doresc sa editez si sa pun in vanzare o revista. Mi-am facut pfa in luna august anul asta, iar peste o saptamana imi iese revista de la tipografie. Ce trebuie sa fac ca sa o pot vinde legal ? Doresc sa o vand personal (prin livrare directa sau prin posta). Imi trebuie casa de marcat ? De unde se cumpara si ce trebuie sa fac in continuare. Nu am cunostinte in domeniu asa ca am nevoie de indrumare pentru a fi in legalitate. Cine ma poate ajuta cu sfaturi ?
    Va multumesc.

  • #14293
     Constantin Cozma 
    Keymaster

    Buna ziua!
    Pentru ca dvs sunteti si producatorul si vanzatorul revistei si incasati direct de la persoane fizice, aveti nevoie de casa de marcat.
    Mai cereti o opinie, eventual de la ANAF.
    Pentru ca aveti nevoie de multa informatie legata de administrarea activitatii dvs. va sugerez acest produs https://gestiunepfa.ro/expert/ghid-contabilitate-pfa/

  • #17853
     pamfilieclaudia 
    Participant

    buna ziua , am achizitionat noua casa de marcat , ce fac cu cea veche ? fac proces verbal de scoatere din evidenta ? o predau undeva ? multumesc

    • #18224
       Constantin Cozma 
      Keymaster

      Buna ziua! Sunteti obligata sa pastrati casa de marcat, memoria fiscala mai precis, pe o perioada de 10 ani. Pentru detasarea memoriei fiscale luati legatura cu furnizorul casei de marcat.

Trebuie să fii autentificat pentru a răspunde la acest subiect.

©2012-2018 Ghid PFA - Informatii fiscale si contabile pentru Persoane Fizice si Activitati Independente.

PF - PFI - PFA - II - IF - Profesii Liberale

Conecteaza-te cu email-ul si parola ta!

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Creeaza un cont